Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W zdecydowanych kolorach

Dzisiaj mam przygotowane dla was wnętrze urządzone w wyrazistych kolorach, by nie przesadzić z tą "wyrazistością" ściany pozostawiłam w surowym stanie, a właściwie użyłam gotowych paneli ze sklepu DIY. Do ramek na ścianie włożyłam świąteczne ozdoby, są one na dość długich zawieszkach ale to nie jest przeszkodą by użyć ich jako obrazu; te kreski dodatkowo ozdabiają ramki.


Co sądzicie o tej aranżacji? Czekam na wasze opinie. 
Pozdrowienia,
Karolina (AnnDoll88)

18 komentarzy:

  1. Aranżacja jest przepiękna. Bardzo podoba mi sie również połącznie tych kolorów :D Co do obrazów to też super wyglądają. Z resztą jak zawsze
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna, połączenie kolorów i rozmieszczenie, wszystko jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje aranżacje. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepięknie Karolino. Obrazki, sofa, koc, idealnie to wygląda. A kolorki doskonale się uzupełniają.
    Uwielbiam Twoje aranżacje, to chyba wiesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Nigdy wcześniej nie widziałam połączenia zieleń+fiolet, ale jest ono genialne. Spokojne i także takie ,,świeże''. Obrazy super.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wnętrze. Bardzo mi się podoba orginalne zestawienie kolorów, fajnie wszystko ze sobą wygląda i w pokoju nie świeci pustką. Obrazy wyszły Ci świetnie, bardzo mi się podoba :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Nie mam słów aby opisać jak bardzo spodobał mi się ten pokój! Jest wyjątkowo śliczny *-* Rzadko komentuję tego typu posty, ale teraz musiałam to zrobić :) Naprawdę tylko pozazdrościć ci talentu!

    Pozdrawiam, missm963

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna aranżacja w naprawde pięknych kolorach. Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna aranżacja ;o Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna aranżacja i połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta, ładna i lekka aranżacja. Podoba mi się jak wszystkie twoje prace ;)
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazki z ozdóbek są cudne, tak jak zresztą cała aranżacja. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wnętrze, bardzo podobają mi się obrazy, chyba jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna aranżacja, mega podoba mi się to, że przy tak mocnych kolorach zdecydowałaś się zostawić surowe ściany, mistrzowski pomysł. ;)

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, bardzo mi się podobają kolory

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, jest taka... Inna ;D Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna aranżacja! Pozostawienie ścian w 'surowym' stanie to świetne posunięcie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne wnętrze i zsstawienie kolorystyczne. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!