Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
W roli głównej lampka
Tytuł postu wskazywałby na to, że głównym elementem aranżacji będzie lampka, a jednak tak nie jest. Chodziło mi o jej pokazanie ale w tym wnętrzu wygrywa chyba cegiełka. Chciałam w tym miejscu napisać, że o wiele bardziej wolę starą cegiełkę (w formie kwadratów) niż tę pokazaną na zdjęciu pokoju poniżej (ze sklepu diy). 


Powyżej cały sekret lampki, to nic skomplikowanego :) Pamiętacie wazony z tych szklanek? To był jeden z pomysłów jaki pokazałam na tym blogu. Chyba się już znudził.. chociaż takie wazony spotykałam w różnych apartamentach na Stardoll, za każdym razem było mi miło, że mogłam przyczynić się do wykończenia czyjegoś wnętrza.



Jako, że wybrałam sobie wtorki na dodawanie moich postów na QoF - zapraszam was właśnie w te dni do moich wpisów, pomysłów, aranżacji; jeśli tylko macie ochotę. Już w przyszłym tygodniu pojawi się porównanie starych cegiełek z nowymi. 
Jak podoba wam się lampka? Czekam na wasze komentarze!

Pozdrawiam, Karolina.

19 komentarzy:

  1. W obu przypadkach te lampki nie graja glownej roli, a wnioskujac po tytule chyba mialas to w zamysle. Pierwsze wnętrze bardzo mi się podoba, świetne połączenie kolorów. Drugie zbyt różowe, nie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram się pisać mało w postach ale widocznie to nadal zbyt dużo. :(

      Usuń
    2. Nie rozumiem co macie na myśli pod pojęciem ze dana rzecz nie jest na pierwszym planie w aranżacji? Ze niby powinna byc z przodu i przytłaczać cała resztę? Naprawdę tego nie rozumiem. Dla mnie aranżacje sa super bo całość idealnie sie zgrywa i lamka moze nie gra pierwszej roli ale idalnie pasuje do całości i myśle ze o to w tym chodzi

      Usuń
    3. Ja to naprawdę przeczytałam, ale w czasie przerwy kiedy jedna osoba mnie zagaduje, a druga pisze do mnie 20 smsów na sekundę to serio trudno coś zapamiętać. Z tekstu wyniosłam tylko cegiełki i wtorek.
      Nie mówiłam, ze na pierwszym planie, ale powinna jako tako rzucać się w oczy. Jako odbiorca powinnam zauważyć ją w pierwszej sekundzie. Prawdę mówiąc, przyjrzałam się teraz pierwszej w większym rozmiarze i uświadomiłam sobie, ze nie chodziło o tą lampkę z lewej, a tą przed oknem... Dopiero teraz. Okropnie zlała się z otoczeniem. Nie, nie jestem ślepa, wręcz przeciwnie, mam sokoli wzrok (szczególnie do rzeczy, które nie są ważne lub tych, których w tym momencie nie szukam, cóż)

      Usuń
  2. Uwielbiam twoje aranżacje! Pierwszy pokój mi się podoba w 100%, a drugi tez jest ładny, tylko nie przepadam za bardzo za różem :) Pamiętam, że kiedyś na Twoim blogu pokazywałaś juz ten sposób na stworzenie nowej lampki, dzięki za przypomnienie bo tym razem spróbuję twojego pomysłu.
    xxlena4444xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na lampkę jest świetny. Co do aranżacje to jak juz ci wcześniej pisałam obie sa genialnej. Druga z różem jest obłędna, w pierwszej podoba mi sie użycie żółtych elementów
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pokój podoba mi się troche bardziej niż drugi.Ale oba są ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne aranżacje, szczególnie podoba mi się 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą lampką! Aranżacje po prostu cudowne ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lampka urocza - szczególnie w tej pomarańczowej wersji :) Drugie wnętrz jest po prostu piękne *.*

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł i cudowne aranżacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na wykorzystanie tej lampki, bardzo mi się podoba. Aranżacje jak zawsze są piękne. Nie potrafię wybrać najładniejszej :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się pomysł z lampką, można ją w ten sposób dostosowywać do kolorystyki reszty aranżacji. Wnętrza również są bardzo ładne, ale jednak pierwsze jest mi bliższe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam w jednym z pokoi takie wazoniki! Świetne aranżacje, oba wnętrza podobają mi się tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, jestem pod wrażeniem. ;)
    Bardziej podoba mi się pierwsze wnętrze, choć to może dlatego, że uwielbiam minimalism. ;)


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne !! :>
    Obie aranżacje, bardzo mi się podobają ;}}

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy bym na to nie wpadła, genialne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej z całej notki podoba mi się stoliczek na końcówce, bardzo uroczy... co do aranżacji, pierwsza jest idealna, nic bym nie zmieniła, lampka wygląda super, natomiast druga już nie bardzo przypadła mi do gustu, a to ze względu na mój wstręt do łączonych razem różnych odcieni różu. Na marginesie, twoja doll wygląda uroczo w tych butkach :* Czekam z niecierpliwością na wtorkowy post!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!