Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Licytacja


Kochani, w związku z tym iż potrzebne mi są stardolary daję do licytacji powyższe rzeczy.
Nie będę ukrywać, iż interesują mnie ciekawe propozycje cen. W przypadku gdy cena nie będzie satysfakcjonująca mam prawo do unieważnienia licytacji konkretnej rzeczy. 
Wygrywa osoba, która poda najwyższą ofertę cenową.

Cena wywoławcza każdej rzeczy podana jest na metce. 
Minimalne przebicie: 10sd
Licytacja trwa tylko dziś do godz. 20.00

EDIT: POZOSTAŁE RZECZY możecie licytować do jutra godz. 20.00

( Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem innych rzeczy z kolekcji LE, YH zapraszam do mojego apartamentu,
oraz składania ofert w księdze gości)

Jeśli chcesz licytować upewnij się czy masz wystarczającą liczbę stardollarów

nazwę rzeczy, którą chcesz licytować
zaproponuj cenę
podaj swój nick w komentarzu
-------------------

WYNIK LICYTACJI 
top YH sprzedany za 130sd , nabywca weronika1408
missmariksza

23 komentarze:

  1. Niestety nie mam pieniążków ;( Życzę udanych licytacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak funduszy.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ten top aż tyle bo bym walczył xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Top Young Hollywoon 104 sd ;D

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę nic, szkoda komputerowych pieniążków i ponoć ma być nowa kolekcja YH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się u mnie zadłużyć jak chcesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  7. No nie no, tego topu szukam tyyle czasu ;c Dałabym więcej, ale za późno ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopertówka ładna, ale nie licytuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, zalicytowałabym top. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, czemu wcześniej nie było mnie na blogu, top jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, szkoda, że straciłam już kasę na tribute, promocjach i nowych kolekcjach. Fajna sukienka, a ja nie mam kasy ;(.

    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!