Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

1 stycznia 2015

Królowa Sylwestra - wyniki konkursu

Kochani, przepraszam za małe opóżnienie z publikacją wyników. 
Jednogłośnie KRÓLOWĄ NOCY SYLWESTROWEJ 2014 została pani z numerkiem 5

Nie przeciągając I miejsce 
 i koronę najpiękniejszej stylizacji sylwestrowej 
oraz nagrodę pieniężną 90 sd zdobyła
  Ewelinka005




II miejsce i nagrodę pieniężną w wysokości 45 sd zdobyła 
Weronikao99

III miejsce i nagrodę 25 sd zdobyła 
PARKERKA

Blogowe jury postanowiło dać małe wyróżnienia  w wysokości 10sd paniom z numerkiem 1, 2, 13, 14, 23, 
a są nimi: 
Aleksandra0308, Sei-chan., MajkaStar1999, ArwenCandy, lewa0702



Gratuluję! 
Dziękuję wszystkim osobom biorącym udział w konkursie.

Po odbiór stardolarów lub konkretnej rzeczy z listy życzeń zgłaszajcie się do mnie w ciągu 3 dni 
missmariksza

Poniżej macie wyniki głosowania



29 komentarzy :

  1. gratuluję, wszystkie cudowne! no może prawie, bo te trzecie miejsce to chyba jakies nieporozumienie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :D Nawet screen źle obrobiony XD Popatrzyłam i takie... WTF?! Jak to jest możliwe, że ta stylizacja pobiła np. Sei albo Majkę o.O No bez jaj...

      Usuń
    2. Zgadzam się z wami, według mnie (bez urazy) stylizacja jest TROCHĘ kiczowata.

      Usuń
    3. Dzięki za mega konstruktywne komentarze, aż mi się cieplej na sercu robi gdy wchodzę na bloga i czytam takie rzeczy na tematy stylizacji nad którą trochę spędziłam. Konstruktywna krytyka górą! ;)


      PARKERKA

      Usuń
  2. Serio wygrałam? O.O Gratuluję pozostałym uczestnikom, bo stylizacje były naprawdę bardzo dobre! c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze miejsce mi się podoba, ale dwoma pozostałymi jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :) Śliczne stylizacje :)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone, gratuluję! Bardzo podoba mi się też drugie, tak samo jak wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze i dwa wyróżnienia ładne Majka i Sei ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się 1 i drugie miejsce oraz panie spod numerków 2 i 13. Reszta taka sobie, ale gratulacje! Nie wypowiem się na temat trzeciego..

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę w trzecie miejsce. XD Bardzo podoba mi się stylizacja MajkaStar1999. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej wiary, człowieku. Believe!


      PARKERKA

      Usuń
  9. Zgadzam się tylko z pierwszym miejscem, szczerze mówiąc.Gratulacje i dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nagrodzonym, świetne stylizacje. Gratulacje również dla krytyków za wielką konstruktywność ich wypowiedzi, wezmę to sobie do serca, po prostu nowa maksyma życiowa.


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy