Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

4 stycznia 2015

Kolaż Callie- wyniki


Kochani, podaję zwycięzców konkursu : Kolaż Callie wyłonionych z wczorajszego głosowania.
Dodałam jeszcze jedną wygraną, i zamiast trzech jest czterech zwycięzców.

Najwięcej głosów zdobyła klamar33 (aż 28), Aleksandra0308 (23),
   klaudialigenza (22) i Weronikao99 (20)

Gratuluję Wam, każda z Was otrzymuje nagrodę pieniężną 30sd.
A to juz zwycięskie prace:









Po stardollary nalezy zgłosic sie do mnie w ciągu 2 dni
missmariksza
poniżej znajdziecie wyniki ankiety



25 komentarzy :

  1. Dziękuję bardzo za wszystkie głosy i gratuluję pozostałym c:

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę dziwne, że klaudialigenza, która jest jedną z redaktorek tego bloga bierze też tu udział w konkursach, ale ok

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Nie "sami na nią głosowaliście" bo mnie tu tylko 1.
    2. Nie zmienia to faktu, że redaktorzy i administratorzy tego bloga nie powinni tu brać udziału w konkursach.

    no ale ok, nie mój blog, nie moje zasady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, przez takie anonimowe komentarze, odechciewa się robić tu cokolwiek, a konkursy w szczególności. Zastanawiam się czy ma sens prowadzić dalej ten blog.

      Usuń
    2. może racja :) zgłosiłam się do konkursu, bo lubię robić kolaże. Nie sądziłam, że ktoś na mnie zagłosuje. W każdym razie nie rozumiem czemu piszesz to z anonima.

      Usuń
    3. A czemu niby nie? Nie wpływamy na wyniki, jesteśmy tak samo komentatorami jak i czytelnikami i mamy do tego prawo. Co zmienia to, że tu piszemy? Pieniążki/sd z nieba nie spadają, a jak ktoś zasłużył na wygraną to nie widzę problemu. Ludzie potrafią być bardzo upierdliwi i wszystko im przeszkadza. Zazdrość to okropna cecha.

      Usuń
    4. @Iwona Im częściej będziesz się poddawać i zastanawiać się nad zakończeniem działalności bloga to w końcu do tego doprowadzisz. Sorki, ale jesteś strasznie miękka i szybko ulegasz presji. To jeden anonim na grono kilkunastu komentatorów. Czemu osoba, która boi się przyznać do swojej tożsamości ma nam dyktować, co mamy robić?

      Usuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy