Blog w dniu 18.08.2017 (ewentualnie 19.08) będzie ulepszany, zostanie on zamknięty na kilka godzin!

Modowi Rywale III Etap Trzeci
Głosowanie!


17 stycznia 2015

Inspiracje#1 + niespodzianka

Nadeszła sobota, więc czas na post "Inspiracje". Niektórzy zgadli, że tematem inspiracji będzie "Kolor niebieski". Inspiracje będą zarówno stardollowe, jak i realne. Zapraszam do oglądania!


+
Ponieważ to pierwszy taki post, wśród komentarzy wybiorę jeden, który zgarnie te oto oxfordki z inspiracji:


Wystarczy być obserwatorem bloga i dopisać w komentarzu "Zgłaszam się."
Wyniki pojawią się w kolejnym poście.

Jak podobają się wam inspiracje?



36 komentarzy:

  1. Niebieskie malinki <3
    Super inspiracje..
    Fajnie że będą obrazki z reala jak i ze stardoll, zg się ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja widzę żelki z biedronki? XD
    Bardzo ładne inspiracje, długo czekałam na ten post i czekam na kolejny!
    Zgłaszam się.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelki z biedry najlepsze XD

      Usuń
    2. Przy następnych zakupach sprawdzę czy są takie w Biedronce xd

      Usuń
    3. Będziesz krążyć jak sęp nad żelkami XDD

      Usuń
    4. U mnie są takie same, ale w innych kolorkach. Te na zdjęciu wyglądają na nieco ulepszone :p Pyszne są! XD

      Usuń
    5. Zielona są, chyba jabłkowe
      i tak lepsze są węże XD

      Usuń
  3. Cudowne inspiracje! Niebieski to mój najulubienszy kolor, wiec tym bardziej przypadły mi do gustu.

    Zgłaszam się
    kotek717

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Uwielbiam niebieski kolor ♥ Z obrazków, które wstawiłaś urzekły mnie żelki z biedry, borówki oraz maliny *.* Zgłaszam się i nie mogę doczekać się kolejnych inspiracji (͡° ͜ʖ ͡°)
    Tori121

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje
    zgłaszam się
    ewela45

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne inspiracje!
    Zgłaszam się, czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam niebieski, cudowne inspiracje ♥
    Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelki malinki *u*
    Zgłaszam się

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam niebieski kolor *-* Cudowne inspiracje :) Niebieskie Maliny ;**
    Zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, uwielbiam kolor niebieski :)
    Oczywiście zgłaszam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć. Z tej strony aga...11 . Może niektórzy mnie pamiętają, a może nie. Chciałam Was zaprosić na mojego bloga aga-mallaga.blogspot.com który został niedawno utworzony. Przepraszam za spama i zapraszam ;*
    aga...11

    OdpowiedzUsuń
  12. Niebieeeski uwielbiam :>>
    Świetne inspiracje i zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zg się,inspiracje są super!

    misswiolet123

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie fotki są cudowne. *-*
    Zgłaszam się
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kolor niebieski, bardzo podobają mi się inspiracje i fajnie, że jest ich trochę realnych, trochę stardollowych.
    zgłaszam się
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezbyt przepadam za takim smerfowym niebieskim, ale inspiracje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne inspiracje. Uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego, a w szczególności granatowy. Podoba mi się sposób w jaki połączyłaś real ze stardollem. Zainspirowałaś mnie do stworzenia stylizacji. Mam nadzieję, że przyszłotygodniowy post będzie miał na mnie podobny wpływ. ;)


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się inspiracje, ale te niebieskie maliny są trochę przesadzone ;p I kształty mogłyby być trochę urozmaicone a nie same prostokąty ;p I zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje ;)
    zgłaszam się

    weronika1408

    OdpowiedzUsuń
  20. O świetnie!
    Nie dawno założyłam folderze podfolder w którym założyłam podpodfolder na inspiracje! ^_^
    Te inspiracje są boskie =)
    Poza tym jestem od teraz stałą obserwatorką, czytelniczką i komentatorką. ;>
    Buty na stardoll i dym w realu najlepsze.♥
    Nie przepadam za niebieskim, ale w sumie. ;)

    ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się,
    Zjadłabym borówki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam niebieski kolor!
    zg się ;)

    missm963

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój ulubiony kolor <3
    Zgłaszam się :)

    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne kolorki :D
    Zgłaszam się
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne inspiracje zwłaszcza te maliny
    zgłaszam się

    dora55xd

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, ta zielona spódnica w wersji blue nie wygląda źle, a nawet lepiej :D ach, no i fajny palec!

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy