Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

6 stycznia 2015

Inspiracje Klaudii

Cześć Kochani!
Aby umilić Wam ten wieczór przygotowałam kilka inspiracji. Uwielbiam robić takie rzeczy, nie macie pojęcia jak mnie to wciąga. Mogłabym całe dnie siedzieć i tworzyć tego typu kolaże/inspiracje.




Życzę Wam miłego wieczoru i cudownego jutrzejszego dnia.
Klaudia - klaudialigenza

Ps. Zapraszam Was na mojego Twittera, gdzie możecie zobaczyć więcej moich inspiracji.

35 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolaże są bardzo inspirujące. Świetnie ci to wychodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolaże są niesamowite :o Jestem pod ogromnym wrażeniem, też chciałabym umieć robić coś takiego. Częściej to publikuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz nie wątpliwie do tego smykałkę oraz wyćwiczoną rękę :) Najbardziej podoba mi się chyba 3 i 5 , ale wszystkie są świetne i ciężko wybrać tylko jeden kolaż. ;) Czekam na więcej to pewne ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miłe dla oka inspiracje ;) Chętnie woglądałabym je na blogu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się wszystkie inspiracje . Szkoda ze na blogu nie ma więcej takich postów .
    iskrat

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wszystko wygląda, czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię oglądać takich kolaży. Według mnie są zazwyczaj nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się tylko drugi, ale również te obrazki są fajnie rozmieszczone i rób co lubisz, nie marnuj się :D

      Usuń
  9. Twoje kolaże sa naprawdę genialne! Najbardziej przypadły mi do gustu 2 3 5, ale wszystkie są godne uwagi. Chetnie bym je ogladala czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne inspiracje! Miło się ogląda tak piękne obrazki, chcę więcej :>

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne inspiracje, tak jak reszta czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Najbardziej podoba mi się 2 i 4. Jesteś w tym naprawdę dobra. Wiem co czujesz, kiedyś miałam fazę na robienie stylizacji na polyvore. Mogłam siedzieć kilka godzin

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolaże, czekam na więcej :}}

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne, zwłaszcza 2 i jeszcze świetny pomysł z kółeczkami, zrobię taki rysunek jaki jest na różowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! koniecznie wyślij mi link do rysunku :)

      Usuń
  15. Klaudia będę marudą, wybacz!
    Bardzo fajnie rozplanowałaś obrazki w poszczególnych kolażach, jednak lepiej gdyby każdy z nich konkretnie przemawiał do czytelnika, a tu jest wzięty pod uwagę jedynie kolor. Wolałabym aby były one tematyczne. Wszystko inne jest fajne, tylko nie zalewaj czytelników zbyt dużą ilością obrazków w jednym poscie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne. Najbardziej podoba mi się 1, uwielbiam czarno-białe kolaże z dodatkiem czerwieni.


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy