Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
I co dalej z tymi darmówkami?

Ostatnio mieliśmy możliwość zakupienia wielu rzeczy za 0sm w Suite Shop-ie. Zapewne wiele osób z tego skorzystało i jak chwaliliście się w komentarzach po kilkanaście sztuk rzeczy z każdego rodzaju wylądowało w waszych schowkach. Są to dość nietypowe przedmioty - komiksowe tła, napisy i obrazki. Rodzi się więc pytanie: Jak je wykorzystać?

* Tła [jednokolorowe, tonowane, w kropki, paski, pustynia, rośliny itd] - mogą posłużyć jako podstawa pod budowę nowego pokoju w apartamencie, tło za oknem lub jako ozdoba ścian, tapeta.
Przy kropkach i paskach potrzebna jest wyjątkowa cierpliwość, szczególnie gdy zamierzacie je pomniejszać, później może być ciężko je chwycić.
* Napisy - polecam do wykorzystania przy robieniu zdjęć np. do The Vote, można ustawić je przy Medoll lub także ozdobić nimi ściany, przydadzą się z pewnością gdy uzupełniacie swój Album.
* Obrazki [serduszka, bąbelki itd] - idealnie sprawdzą się w apartamencie urządzonym w bajkowym stylu, dodać do tego jednorożca lub inne śliczne stworzenia i będzie uroczo.


Użyliście już tych rzeczy w waszych apartamentach? Pochwalcie się.
Pozdrawiam,
Karolina (AnnDoll88)


20 komentarzy:

  1. U mnie na razie zalegają w schowku, ale przy dekorowaniu nowego wnętrze pewnie skorzystam z Twoich porad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekorowanie nie jest moją mocną stroną, kupiłam parę sztuk tych darmówek, ale wciąż leżą w schowku i nie wiem czy ich kiedyś użyję. Twoje rady są bardzo pomocne i może kiedyś, jak będę odnawiać apartament to z nich skorzystam ;)

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też na razie wylądowały w schowku, ale kiedyś je pewnie wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może wreszcie zabiorę się za jakiś pokój i wykorzystam Twoje rady. ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły! Ja od chyba Wielkanocy robię pokoje tematyczne lub takie, które uzupełniają pierwsze wrażenie. Serduszka wykorzystam już w lutym, a są takie słodziachne!
    Najlepszy jest obraz z konikami i zygzakami. Bardzo lubię Twoje ozdoby. Zawsze są oryginalne i idealnie zgrane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny artykuł, jeszcze nic nie zakupiłam no ale to się zmieni jak będę miała dostemp do laptopa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne i przydatne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tego dużo upiłam i myślę,że tła będą naprawdę super wyglądać ,,za oknem''
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  9. Na razie są w schowku ;3
    Świetne rady ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam i od razu wzięłam się za robienie pokoju, nie jestem w 100% z niego zadowolona, ale to nie jest przez te rzeczy, a mój brak weny :D Użyłam ich "za oknem" myślę, że jeszcze wiele razy się przydadzą :)
    OrginalFashions

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły, ja na pewno nie raz użyję niebieskiego tła na niebo. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam wszystkie rzeczy po 10 sztuk, bo jak znam siebie, później bym żałowała że nie mam danej rzeczy bądź mam jej za mało xd Mam już jako takie pomysły w głowie, ale czasu brak ;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatne i fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobre rady. Ja na razie mam pomysł jak wykorzystać bąbelki, ale znając mnie zacznę i nie będzie mi się chciało skończyć. Kupiłam wszystkiego łącznie ponad 500 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydatne rady, ja niestety nie zdążyłam dokonać zakupów.


    PARKERKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobre pomysły. Ja skorzystam z trzeciej opcji, użyje bąbelków, zawsze chciałam mieć pokój syrenki, może wreszcie go zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre, chyba skorzystam z pomysłów na wykorzystanie teł (?) z paskami :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!