Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

5 grudnia 2014

Zmiana StarPlazy

Dziś admini stardoll'a dodali świąteczny wystrój StarPlazy. Bardzo podoba mi się choinka, którą by mogli dodać do świątecznego sklepu. Przydałaby się jeszcze jakaś zimowa kolekcja i by było idealnie. Podoba wam się nowy wystrój starplazy?



8 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podoba, szczególnie choinka, jest cudowna ☺
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka mi się podoba, reszta trochę mniej. Święta opanowały internet. Teraz, aby znaleźć sobie nowe ikonki do aplikacji na cocoppie muszę przekopywać się przez tony choinek ;;'

    OdpowiedzUsuń
  3. Chinka cudna bardzo fajne że to stworzyli ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd świetny, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To miłe, że zmienili wystrój Starplazy :) Jest ładny i świąteczny, czuć ten ,,zakupowy zawrót głowy".

    OdpowiedzUsuń
  6. uwaga, bo się zsikam, CHOINKA!!!
    Nie trafia w me gusta, bo robi się tłocznie. Przypomina centrum handlowe z amerykańskich filmów lat 2002. A na marginesie, co do cholery robi tam te biegające dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, juz widać, źe idą święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie widziałam żeby admini zmienili wygląd w Starplazie, nareszcie coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy