Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
• Chciałbyś pisać u nas na blogu oraz masz fajny pomysł na siebie? Zgłoś się! link
Halloween: konkurs! Wyślij nam makijaż albo stylizację, lub napisz artykuł! link
Czytelnik Miesiąca: sprawdź!

29 grudnia 2014

Wyniki konkursu świątecznego!!!

Witajcie! 
Pewnie już od rana na to czekacie, jednak musicie mi wybaczyć bo okazało się, że mam jazdy :D Jestem trochę zawiedziona, że tak mało zgłosiło swoje prace :C Mimo to jestem dumna z poziomu który one reprezentują. Nie przeciągając:
1 miejsce należy do...
MajkaStar1999
Zgarniasz 150sd!
2 miejsce 
klamar33
Zgarniasz 100sd!
3 miejsce
Sei-chan.
Zgarniasz 50sd!

Razem z Karoliną wszystkim uczestnikom serdecznie GRATULUJEMY!
Na odbiór nagród macie 48h. Za miejsce 1 i 3 zapraszam do mnie (3siostry), za 2 do Karoliny ( Anndoll88)

Przy okazji życzę Wam szczęśliwego Nowego Roku! 

17 komentarzy :

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy