NOWY WYGLĄD BLOGA
Sprawdź, oceń, zaproponuj
Modowi Rywale 3, Etap III
Głosowanie
Odświeżony wygląd bloga, wszelkie błędy zgłaszać w poście QoF: Nowy Design

8 grudnia 2014

Spoilery

Nadchodzi nowa kolekcja Tribute Stores, Museum Mile Specjal oraz LE decor.
Jestem zainteresowana rzeczami z decoru, 
jednak słabo widzę swoje zakupy w dniu wejścia kolekcji do starplazy.
A Wy czekacie na nowości?


EDIT: dodaje spoilery LE DECOR






Rzeczy wkrótce dotrą do starplazy!


---------------------
Ps. Poklikacie w reklamy w prawym pasku bocznym?


14 komentarzy:

  1. le :( ss nie mam więc lipa, obym zdążyła zrobić przed pojawieniem się kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nadaję się do aranżacji wnętrz, więc to, że nadchodzi LE Decor niezbyt mnie interesuje :) Czekam jednak na Tribute, zapowiada się dosyć ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na Tribute i na Museum Mile. LE pominę :)
    Poklikam w reklamy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki lisek ♥ kupie te gałązki z lampkami i czekam na tribute!

    OdpowiedzUsuń
  5. Le Decor juz jest. Widzę kilka ładnych rzeczy, ale nic nie kupię. Wolę zainwestować w ciuchy.
    Jedyne, co zwróciło moją uwagę ,,na dłużej" to wnętrze prezentujące niby-London Eye. Szkoda, że teleportowali tę słynną na cały świat rzecz do jakiegoś świecącego parku... Nie, to nie wygląda w ten sposób.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te rzeczy są ładne i fajne ale za drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem SS, więc tylko pooglądam te nowośći :-(
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  8. LE już jest, ale decor mnie szczególnie nie obchodzi, bo swojego apartamentu nie dekoruję, a fortuny na takie (za przeproszeniem) pierdoły nie zamierzam wydawać. Zaczynam odkładać pieniążki na Tributy, mam kupę rzeczy do kupienia w Zuhair, a tu już kolejne zapowiadają, poza tym Museum Mile... kocham Museum Mile, jako że to limitowane rzeczy, będę się musiała o nie bić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój portfel chyba tego nie przetrwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Tribute czekam, ale LE... Nie lubię tej kolekcji, jest za drogo.

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy