Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Reklamy a virusy?
Witajcie kochani.
Jak doskonale wiecie na naszym serwisie wyświetlane są w prawym pasku bocznym reklamy, w które warto było by kliknąć. Niestety nikt tam nie klika jesli o to nie poproszę. Zauważcie, że za 1 kliknięcie możemy zarobić 41 gr, czyli za 20 kliknięć ok. 8 zł, trochę więcej kliknięć i mamy ok. 100 sd na loterię dla Was do rozdania. Warto kliknąć?

Wiem, że nie każdy otrzyma wtedy te parę sd, ale możecie w ten sposób pomóc nam, a my Wam. 


Jeśli pozbędziecie się virusów, które ładują niechciane reklamy, AdBlock również nie będzie potrzebny, bo reklamy nie będa się pchać z każdej strony.

Domyślam się też, że nie klikacie z powodu włączonych AdBlocków, ponieważ Wasz komputer wyświetla z każdej strony reklamy, których macie po prostu dość. Zapewne, do Waszego komputera wdarł się virus, który ładuje z każdej strony wyskakujące reklamy. Należy go usunąć poprzez wejscie w START, panel sterowania, dodaj lub usuń programy. 

Virusy odpowiedzialne za reklamy wyskakujące z każdej strony pulpitu to m.in. 

MyBestOffersToday, SunriseBrowse

To świństwo należy bezzwłocznie usunąć ze swojego komputera, to przez nie musieliście ściągać AdBlocka, aby nie wyskakiwały Wam niechciane okienka i reklamy.

Ja niestety nie mam dostępu do programów w Waszych komputerach, ale zawsze jeśli macie problem z niechcianymi reklamami, możecie zwrócić się do mnie o pomoc, przesyłając listę programów z Waszego komputera. Wtedy przeanalizuję jakie virusy ściągneły się Wam wraz ze ściaganiem np. gier i użytecznych programów. 

Życzę miłego dnia.

Iwona/missmariksza

26 komentarzy:

  1. Głupio pisać, ale rzeczywiście klikam, gdy o to prosicie... ostatnim razem kliknęłam po prośbie w losowaniu z kalendarza adwentowego w reklamę chyba zelmera, w każdym razie zostałam nakłoniona do kupna maszynek do golenia, i w tą na temat wstydliwych chorób, która wyświetla się w pdfie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja klikam jak czasem sobie przypomnę XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Staram się klikać, ale zawsze zapominam xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wirusy nie zawsze mają coś wspólnego z wyskakującymi reklamami, owszem, ściągając jakiś plik czasami ściągniemy (nieświadomie) razem jakiś program lub wtyczkę odpowiadającą za wyskakujące reklamy, ale nie zawsze to jest przyczyną. ja używam ad blocka, bo nie lubię tych wszystkich reklam, wolę gdy strona jest przejrzysta. ale teraz, gdy przypomniałaś o klikaniu w reklamy ustawię sobie "wstrzymanie blokowania reklam na tej stronie" i poklikam :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, ale blokując akurat reklamy na tej stronie wcale ich nie widzimy, a co z tym idzie nie klikamy w nie, toteż lepiej je usunąć niż trzymać, bo żaden z tego pożytek.
      Programy, które wymieniłam, które ściągaja się automatycznie na nasz komputer odpowiadają za niechciane otwierające się okienka z każdej strony pulpitu. Dlatego osoby nieświadome tego nie wiedzą nawet, ze to przez to iż mają właśnie te lub podobne virusy za to odpowiedzialne.

      Usuń
  5. Tak się zastanawiam (xD) Bo nie jestem ogarnięty w tym temacie tak btw. więc mam pytanie... Czy skoro koszt jednego kliknięcia to 41gr. to czy na rachunku za internet będzie większa suma do zapłacenia? Oczywiście, jeśli ktoś klikał xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszalałeś? Ty nie płacisz za klikanie. Skąd w ogóle taki pomysł?

      Usuń
    2. No nie wiem, ale to tak brzmi "Cena za kliknięcie - 0.41 PLN" :D

      Usuń
    3. tak, tyle oferuje akurat ta strona serwisowi za 1 kliknięcie, na który daje swoją reklamę.

      Usuń
    4. Wiem, wiem. Chciałem się tylko upewnić, dzięki :p

      Usuń
  6. Ja miałam problem z irytującą strona przy otwieraniu przeglądarki. Chyba się tego pozbyłam przez ustawienia. To już kolejny raz i jakoś mi tak przez miesiąc to nie przeszkadzało. W reklamy klikam czasem, jak sobie przypomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh, dalej jest... Na pewno nic na panelu, bo wiem, co to za aplikacje. Poprzednim razem było właśnie tam. Nie wiem, nie wiem

      Usuń
    2. ale co masz? Przy otwieraniu jakiejkolwiek strony otwiera Ci się dodatkowo inna strona?
      Jesli tak to w ustawieniach klikasz : po uruchomieniu otwórz konkretną stronę lub kilka stron i tu sobie wybierasz co ma Ci się otwierać. Wszystko zalezy z jakiej przeglądarki korzystasz.
      Jesli masz nadal problemy pisz do mnie śmiało.

      Usuń
    3. Tylko przy uruchomieniu przeglądarki > http://bankfotek.pl/image/1835520
      Robiłam tak, ale od zawsze ustawiona jest "nowa karta", teraz i poprzednim razem też. Usuwałam strony, które były w 3 opcji (zestaw stron) i nic, a to tam było. Korzystam z Chrome.
      Mój panel, nic podejrzanego i nieznajomego > http://bankfotek.pl/image/1835528

      Usuń
    4. Aniu, bo to jest virus zobacz; http://usunwirusa.pl/delta-homes-com/
      kliknij jeszcze w tych ustawieniach po lewo u góry na rozszerzenia i zrób mi screen, jeśli masz tam ten delta-homes to usuń to. Jesli nie ma co pokażesz na screenie to zobaczę co dalej.

      Usuń
    5. to jest wyszukiwarka, tak jak babylon czy Bing ( która za pomocą wirusów jest rozpowszechniana, zaśmieca komputer i tak jak pisałam staje się nader uciążliwa), zostaw sobie samo Google naprawdę wystarczy.

      Usuń
    6. w ustawieniach jak masz ustaw otwórz konkretną strone lub kilka stron kliknij na wybierz strony i tam kliknij- zaznacz tylko google.

      Usuń
    7. Już tak robiłam, ale właśnie chodzi mi o to, że ustawiania nie były zmienione i normalnie ustawione na nowej karcie, bo tak mi najwygodniej. Poszperałam w pomocy i użyłam narzędzia do usuwania oprogramowania. Wyczyściło, zresetowałam ustawiania i niby nie ma. Zobaczy się jutro/później przy włączaniu komputera, ale dziękuję za pomoc.

      Usuń
    8. Wolałam jednak szybciej się dowiedzieć. Nie ma, pozbyłam się. Gdyby nie ten post to pewnie dalej zbytnio by mi to nie zawadzało i z czystego lenia nic bym z tym nie zrobiła. Dziękuję

      Usuń
    9. Jak bedziesz miała problemy to pisz.

      Usuń
  7. Poklikałam :D tylko nwm. czy liczy się to jako jedna osoba czy za każde kliknięcie osobno(?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za jedno kliknięcie w określonym czasie z jednego IP komputera.

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!