Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Like a boy #Ciara

10 komentarzy:

  1. Tu nie za bardzo mi się podoba, stylizacja jak i obróbka, nogi wyglądają fatalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście biała otoczka przy stopach rzucała się w oczy, poprawiłam. Dzięki za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało ci się świetnie ją odwzorować, bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! Twojej doll dobrze w takich fryzurach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te spodnie wyglądają tu jak przepełniona pielucha xd

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba, spodnie robią taką fajną talię

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie mi się nie podobają, ale odwzorowane dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja doll jest cudna! A odwzorowanie jak najbardziej świetne :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!