Dołącz do załogi Queens-of-Fashion! link do posta
Halloweenowe wyniki: klik!
Elita QoF, aktualizacja 06.11.2017!

1 grudnia 2014

Hot or not

 To już kolejne wydanie HoN.
 Wg ocen naszych jurorów zwyciężyła B.E.A.T.K.A.
Czy Wam również tak samo beda się podobały pokazane stylizacje?




aniula38555: Pomieszanie z poplątaniem. Dość dziewczęca bluzka w kwiatki, zimowa kamizekokurtka bez rękawów, cienkie leginsy, buty jakbyś miała łazić po jakiś zaspach i elegancka torebka, serio? Trzy razy nie. Jedyny plus to zgranie kolorystyczne. 3/10

jusia95: Szału nie ma. Wręcz przeciwnie, kompletnie mi się nie podoba połączenie tych ciuchów. Tak jak pisała już Any, kolorystyka na plus, ale jednak nie mogę dać oceny powyżej 2. 2/10

Avril_EmoPunk: Zgodzę się z osobami wyżej, ze kolorystyka jest okej. Reszta oddzielnie może i jest ładna, ale razem... Niee, po prostu nie. 2/10



aniula38555: Ładnie dobrane kolorystycznie, ale dość oklepane. Doll wygląda, jakby miała garba, choć wiem, że blazer jest dobrze nałożony. Torebka nie pasuje tu swoim kształtem. Dam 6/10.

jusia95: Dokładnie kolorystka oklepana, ale ja również lubię robić stylizację z użyciem bieli, czerni i żółci, więc Cię rozumiem. Cała stylizacja prosta i gdyby jej się dłużej przyglądać można by stwierdzić, że nic w sobie nie ma. 5/10

Avril_EmoPunk: Podoba mi się. Zmieniłabym tylko kurtkę, bo ta niezbyt pasuje. Chodzi mi o jej krój. 8/10

 aniula38555: Jasna bluzka, a do tego ciemna reszta - nuda! Czerń przytłacza resztę, brakuje czegoś, co ożywiłoby całość, jakiegoś urozmaicenia. Świat stardollowej mody potrzebuje czegoś świeżego, oryginalnego, a nie "O! Tak chciałabym ubrać się w realu". Stylizacja poprawna, ale dam 4/10

jusia95: Takich stylizacji jest na pączki. Co trzecia doll na stardoll jest tak ubrana. Nie widzę w niej nic co mogłabym wyróżnić, a całość sama w sobie się nie broni. 2/10

Avril_EmoPunk: Plus za połączenie spodni i kurtki. Reszta do wymiany. Jest nudno i trochę hmm dziwnie. 3/10


aniula38555: Jej, super! Pierwszy raz widzę stylizację, w której dobrze wyglądają te spodnie. Świetnie dobrane kolory. Przeszkadza mi tylko ten aparat, który nawet nie wygląda jak torebka. Daję 9,5/10

jusia95: Pani fotograf, która jest świetnie ubrana.  Nic dodać nic ująć po prostu 10/10

Avril_EmoPunk:Te spodnie są okropne ;/ Resza mega! + podpowiem Ci taki trik: robisz screena z kapeluszem za głową. Wtedy ładnie to wygląda a tak to taka obcięta głowa. Sama miałam tą fryzure i łączyłam ją z tym kapeluszem. 9/10

15 komentarzy :

  1. Zgadzam się, stylizacja B.E.A.T.K.A jest najlepsza, ogólnie zgadzam się z większością opinii :D
    Strasznie podoba mi się ten piękny sweterek o cudownym kolorze z ostatniej tj. wygranej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno się nie zgodzić z opiniami jurorów. Osobiście mam raczej wybrakowany gust i miło się czegoś nauczyć nawet poprzez hot or not :D Łapkę w górę ma ode mnie B.E.A.T.K.A oraz chomiska.

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwie ostatnie mają ode mnie Hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem czemu czytelnicy oceniaja uczestnikow tak krytycznie;p hot dla kazdego

    OdpowiedzUsuń
  5. Hot dla ostatniej
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :D nie byłam pewna co do tej stylizacji, dlatego dałam ją do hon :D ode mnie też wszyscy łapke w górę, a co :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia bardzo fajna, kciuk w górę.

    OdpowiedzUsuń
  8. NOT, NOT, NOT i mocne HOT dla Beatki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Not, Hot, Not i Hot!
    Ostatnia stylizacja jest świetna :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga mi się podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy