Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Dolce&Gabbana
Stardollowi graficy nie próżnują. Przygotowali dla nas nową kolekcję DOLCE GABBANA TRIBUTE. Ceny ubrań są w przedziale od 12sd - 41 sd (za suknię z pierwszej witryny sklepowej). Czy warto w nią inwestować? Mi przynajmniej głowy nie urwała. Podobają mi się zaś inne rzeczy np. czarny top z pierwszego manekina  3 wystawa, w ogóle ubranka na tym manekinie chyba spodobają się większości użytkowników. Są nie tylko uniwersalne ale i eleganckie. Widzieliście dostawę? Macie zamiar coś kupić?




13 komentarzy:

  1. Właśnie robiłam screeny, Ty szybka Ty. Dodatki są świetne, poza nimi sukienka w sowy (omgsowy♥), narzutka z kapturem, czerwona spódnica, czarny top, szorty, koszula D&G, kombinezon czarno złoty.. Jezu, skąd na to wezmę pieniądze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jest jak najbardziej udana. Z pewnością zrobię większe zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko :o Mnie się ta kolekcja bardzo podoba, gdybym miała fundusze wykupiłabym równo wszystko... Jest idealna, ciuchy są piękne, no po prostu bombowa! Muszę zdobyć kasę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja jest świetna! Aktualnie nic nie kupię, bo nie mam wcale stardollarów, ale gdybym miała to w mojej szafie by wylądowała sukienka z ostatniego piętra na ostatnim manekinie, obie czarne torebki, czerwona spódniczka, buty z drugiego piętra na pierwszym manekinie, spódnica w kwiaty. Matko bosko skąd ja stardollary wezmę? Tymbardziej, że jeszcze mam pare rzeczy do zakupienia z poprzednich Tributów :O

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się kolekcja nie za bardzo spodobała, mam tylko 6 rzeczy, które według mnie są najlepsze z kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno coś kupię, kilka rzeczy bardzo mi się spodobało ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pierwszy rzut oka okej, ale jednak się rozczarowałam. Podoba mi się tylko czerwona spódnica i biały top.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam oszczędzać a znów wydałam niemalże 200 sd... :<
    Ale jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka rzeczy wpadło mi w oko, ale ogólnie to nie mój styl. Na razie zakupiłam tylko spódniczkę i dwie torebki, może dokupię jeszcze bluzeczkę z koronkową górą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja <3 Chcę kupić 7 rzeczy :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam 9sd, a tu jeszcze do kupienia poprzednie tributy... ta kolekcja średnio mi się spodobała, mam w planach zakup dwóch, trzech rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pare fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!