Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Chanel- Co kupić?
Wczoraj do starplazy trafiła tak długo wyczekiwana przez wielu graczy kolekcja Chanel.
Według mnie ubrania wykonane są na prawdę porządnie, znaleźć można wiele perełek ja polecam przede wszystkim: 
torebki, płaszcze i dodatki takie jak naszyjniki, czy słuchawki.


+ Dla posiadaczy tego oto plecaczka
gorąco polecam łączenie go z tą kolekcją. Szczególnie
dobrze wygląda ze spodniami i płaszczami :).

Podoba wam się ta dostawa?
Zakupiliście coś?



15 komentarzy:

  1. Kolekcja mi się podoba, parę rzeczy mam, parę może jeszcze dokupię :)
    Najlepsza 2 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jeszcze dokupić ten sweterek z falbankami, śliczne stylizacje :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa nawet fajna, szczególnie narzutki. Stylizacje świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, świetny, świetny post ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. No faktycznie plecak pasuje do ubrań z kolekcji XD Wreszcie wiem jak go wykorzystać :D Wszystkie stylki mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te same rzeczy mam w wishliscie, a stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetna kolekcja, chciałabym prawie wszystko *o*

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześwietne stylki! Brawo :)
    PS. Jakiej marki są paputki z trzeciej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje są genialne, wszystkie mi się bardzo podobają. Z podanych rzeczy zamierzam kupić praktycznie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja, wydam dużooo sd ;)). Najbardziej spodobały mi się dodatki - opaska, naszyjniki i torebki. Kupię też chyba wszystkie narzutki.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!