Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bang Bang! #Jessie J


16 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszło! Jessie J jest moją ulubioną piosenkarką od kilku ładnych lat ♥

    oxdragonxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo ładna stylizacja :) Ja nie muzyką przepadam za Jessie J, aczkolwiek świetnie ją odwzorowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za muzyką*
      Rany, troszkę się poplątałam :D

      Usuń
  3. Cudnie!!! Oczywiście chciałabym, żeby było tego więcej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcemy chcemy, pewnie, że tak! Twoja stylizacja nawet lepsza od oryginału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja fajnie wygląda, oczywiście czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg Sei. Tak sexi, świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dajesz teraz Miley Cyrus, proponuję ten > http://pudelekx.pl/najgorszy-stroj-miley-cyrus-36210-g11#galeria
      No co, szanel jest! ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Any, nie, stop, pliz xD

      Usuń
  7. Świetna stylizacja i obróbka graficzna. Z chęcią zobaczyłabym więcej takich charakteryzacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest identycznie, ale jest nawet lepiej! Bardzo mi się podoba, uwielbiam tą piosenkę ;D Chciałabym zobaczyć więcej stylizacji inspirowanych gwiazdami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcemy więcej!
    Świetnie odwzorowałaś jej strój, bardzo mi się podoba. Piosenkę też uwielbiam :) Mam nadzieję, że pojawi się tutaj więcej takich stylizacji. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty zestaw i rzeczywiście podobny, chociaż za Jessie J nie przepadam :p

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!