Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#56 "Sylwester"
W ostatni dzień tego roku mam dla Was 3 stylizacje. To moje propozycje, którymi możecie się zainspirować szykując się na imprezę sylwestrową. Nie tylko na stardoll, ale także realnie. 
W tym roku sylwestra organizuję u siebie, tym bardziej mogę zaszaleć ze strojem. A Wy co będziecie robić w ten wieczór?




Pierwsza propozycja utrzymana w złocie i czerni. Lakierowane złote spodnie będą idealne na chłodny wieczór, który spędzicie na dworzu oglądając fajerwerki.






Druga stylizacja nada się na sylwestra spędzonego na imprezie, w klubie czy nawet na domówce. Cekinowa sukienka pięknie będzie odbijała światło. Będziemy w niej wyglądać jak prawidziwe gwiazdy.





No i moja ostatnia propozycja raczej nie nadaje się na wielkie wyjście, a na spotkanie ze znajomymi w domu. W tej stylizacji na pewno zmarzniemy.







Wiecie już w czym pójdziecie na sylwestra? A może zostajecie w domu w wyciągniętej piżamie?
Pokażcie się! 
Każda osoba, która pokaże nam swój sylwestrowy strój dostanie ode mnie drobny upominek ;)

P.S. Swoje realne zdjęcia, nie stardollowe stylizacje. Jednak do niczego nie zmuszam.





9 komentarzy:

  1. Ja idę na małą imprezę do koleżanki :) Pierwsza Twoja stylizacja spodobała mi się najbardziej, wszystko jest fajnie dobrane, a strój idealnie pasuje na Sylwestra. Druga mi się nie podoba, jakoś za dużo tu tego wszystkiego, a każdy element z innej bajki. Trzecia bardzo przypadła mi do gustu.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne outfity. Ja w tym roku niczego specjalnego nie planuję. Mieliśmy jechać do Krakowa albo Warszawy, ale nie wypaliło, więc pewnie spędzimy Sylwestra w domu, a wieczorem pojedziemy na miejscowy rynek obejrzeć pokaz sztucznych ogni. Nie mam realnej sylwestrowej kreacji, natomiast zaprezentuję Wam stardollową:
    http://dark-eye-of-stardoll.blogspot.com/2014/12/krolowa-sylwestra.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia najlepsza, tylko bez tych rogów, pozostałe są takie zwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne stylizacje na sylwestra. Piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pisze się dworzu tylko dworze*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej do gustu przypadła druga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezbyt fajnie ci w tej fryzurze, masz rozciągnięta jeszcze bardziej twarz niż normalnie :(
    Podoba mi się tylko ostatnia, pierwsza zwykła, a 2 zabawna i brzydka, ta kokarda i dziwnie skorojona sukienka XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej do gustu przypadła mi ostatnia stylizacja, na sylwestra w tym roku będę w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza mi się podoba oraz trzecia

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!