~1.650.000 wyświetleń
Ostatnie Komentarze
Komentatorzy Tygodnia (10)
TESTOWE

2 grudnia 2014

-1-

Jestem miło zaskoczona pozytywnymi komentarzami pod moim ostatnim artykułem o HIV/AIDS. Dzięki jednej z czytelniczek postanowiłam wprowadzać tego typu ciekawostki w życie. Co 2/3 dni podrzucę Wam po 3 krótkie fakty, którymi może kiedyś zabłyśniecie w towarzystwie!

1. Mikrofalówka zakłóca działanie wi-fi. Ten podgrzewacz obiadków i zimnych herbat
nadaje (dosłownie!) na tych samych falach co nasza sieć bezprzewodowa.

2. Pierwotnie wirus HIV występował tylko wśród małp. 
Człowiek zaraził się nim prawdopodobnie w trakcie polowań.

3. Mózg nie odczuwa bólu! Nie ma nerwów, 
znajdują się one dopiero w tym, co go otacza, na przykład w skórze.

18 komentarzy :

  1. Świetne! Ach ta mikrofala, w życiu bym nie pomyślała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś nienawidzę mikrofali. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w kuchni mikrofala stoi koło radia. Jak drzwiczki mikrofali są otwarte, w radiu są zakłócenia. :D Fajny pomysł (y) :))
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  4. To dlatego w kuchni nie łapie mi wifi...
    Ja najczęściej odczuwam ból jakby mi się zerwało coś w szyi, to okropne, ale nigdy nie czułam "bólu mózgu". A, no i przypomniałam sobie o tym jak Olek mówił, ze jego koleżanka oddawała krew (samo w sobie przyprawia mnie o drgawki) i pękła jej żyła, a krew była wszędzie. Od rana przez to boli mnie zgięcie ręki :///

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w kuchni nie działa mi wi fi :c
    Ktoś wie może co z Aleksem (Najka.) ?
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znikną, pewnego dnia po prostu się rozpłyną. W sumie to zorientowałam się niedawno, bo doszło między nami do sprzeczki i jakoś mnie nie obchodził :/ Wątpię, aby samodzielnie swoje konto usunął.
      Ps Wodze przeczytałaś mój komentarz 8)

      Usuń
  6. To dlatego Hannibal jak jadł części mózgu żywego to właściciel nie odczuwał bólu XD

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł ale ja teraz nie nienawidzę eboli :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dziś nie mam już mikrofalówki!

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. To z mikrofalówką- nie miałam pojęcia. I zawsze myślałam, że to przez ściany w kuchni nie mam wifi, a tu nie! Dziękuję za wieści, mikrofalówka-ahh nie wiem co teraz z nią będzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja nie mam mikrofalówki w domu? Druga sprawa, że w ogóle nie myślałam o jakichkolwiek zakłóceniach w kuchni, bo takowych nie mam, gdybym nie wiedziała o tej mikrofali, mogłabym podejrzewać zmywarkę (bo jej też nie posiadam)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie mikrofalówkę rzadko kiedy jest okazja użyć więc po co ona komu XD

      Usuń

Komentuj jak najwięcej postów, aby zwiększyć swoją szansę na znalezienie się w Elicie QoF!

Obserwatorzy