Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Subcouture - Co kupić?
Subcouture wczoraj weszło to Starplazy. Kolekcja jest świetna. W moim koszyku najpierw wylądował naszyjnik, który wchodzi za włosy. To jest jego wielkim plusem, a do tego jest bardzo ładny. Czarna kurtka oversize jest świetna. Doll wygląda w niej trochę na napakowaną, ale kurtka ma coś w sobie co zachęca do kupienia jej. Na złotą, długą sukienkę można patrzeć godzinami i cały czas będzie zachwycać. Jedynym słowem kolekcja jest udana. 



12 komentarzy:

  1. Cudne rzeczy, a ze stylizacji najbardziej podoba mi się 2
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja nawet mi się podoba, najbardziej płaszczyk w kratkę. Stylizacja bardziej mi się podoba 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka miła niespodzianka! Rzeczywiście kolekcja jest idealna, kupiłam strasznie dużo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno kupię naszyjnik i czarną kurtę.

    OdpowiedzUsuń
  5. no sukienka to jest miazga, ale ich nie nosze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba polecę kupić naszyjnik i sukienkę, na sei bardzo fajnie się prezentuje. Z rzeczy podanych tutaj nie podoba mi się ta kurtka-bolerko, którą użyłaś do stylizacji. Jest jeszcze kilka ubrań godnych uwagi. Bardzo fajne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się- kolekcja jest naprawdę świetna. Z wybranych rzeczy kupiłam tylko kurtkę i płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kupiłam tylko złotą suknię i kaszmirowy szalik. Pierwsza stylizacja nie przypadła mi do gustu, ale druga już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje bardzo mi się podobają, kupie ten cudny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie kolekcja jest mocno średnia. Nie rozumiem zachwytów nad nią. Kupiłam złotą suknię, naszyjnik i buty z kokardkami. Zastanawiam się nad czarną kurtką. Reszta rzeczy z tej kolekcji jest słaba, nie przypadły mi do gustu.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kurtkę i płaszcz w kratkę, ale sukienka jest obłędna, żałuję, że chociaż nie trochę tańsza. Podoba mi się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta złota sukienka, teraz żałuję że jej nie kupiłam xc

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!