Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Subcouture nadchodzi
Przygotowani?

13 komentarzy:

  1. Super, nie mogę się doczekać :D
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie, lubie ten sklep, zapowiada się ciekawe, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podobają mi się ciuchy na reklamie, ale się zobaczy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieee nie jestem gotowa ☺
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kasę więc jestem gotowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooooo :o muszę się przygotować!

    Memcik09

    OdpowiedzUsuń
  7. Krucho u mnie z sd, ale na coś tam wystarczy ;) Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam trochę stardollarów, ale chyba sobie dokupię :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam stardollary więc czas je wydać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. w tym sklepie są super ubrania :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. Już jest, ale wbrew zapowiedzi dostawa nie jest taka wspaniała.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!