Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pozdrawiam, uwielbiam i ściskam!
Witajcie! Dziś nieco nietypowy, bo podwójny post. Wszystko za sprawą Marcina Nikkixx7.
Podarował mi on ukochaną sukienkę. 
Jest to moim zdaniem najpiękniejsza tego typu sukienka w całym stardoll.
Bardzo dziękuje Marcinowi za ten piękny prezent oraz wszystkie pozostałe.
Chcąc się w jakimś stopniu odwdzięczyć umieszczam w poście również jego stylizację. 

Moja stylizacja nie jest zbyt skomplikowana, ponieważ główną rolę gra w niej sukienka.
Jakby kto pytał - torebce urwałam pasek ;)

A oto stylizacja Marcina. Broni się sama, niczego nie trzeba dodawać.

Co myślicie stylizacjach? 

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja kojarzy mi się z podirytowaną staruszką, ale niewątpliwie oryginalna. Bardzo mi się podoba.
    Pierwsza również jest świetna. Niby nieskomplikowana, trochę pustawa, ale nic więcej jej nie trzeba. Ma w sobie to coś. Sukienka rzeczywiście jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! Stylizacje obie mi się podobają, ale pierwsza zdecydowanie bardziej, lubię tego typu stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostota i elegancja same w sobie. Tak jak napisałaś sukienka broni się sama, bo rzeczywiście jest genialna. Drugi zestaw jest bardzo ciekawy i oryginalny. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są piękne, ale 1 jest świetna, bardzo fajna kolorystyka.
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja ładna, sukienka mi się podoba. Druga fatalna, sukienka do spodni... nie wiem jak to może się podobać. Twarz mi się nie podoba i jeszcze siwe włosy, raczej ludzie starają się wyglądać młodziej a nie postarzać się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba, jest prosta, ale efektywna, sukienka jest na prawdę świetna :)
    Druga stylizacja podoba mi się już mniej, w sumie to wcale ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza świetna. Druga nie za bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja świetna,druga troche mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za sukienka ?..jaka firma ?

    OdpowiedzUsuń
  10. obie są wprost genialne! ktoś kto ma nieco inne spojrzenie na modę (trochę się na niej zna), również tą stardollową, niewątpliwie doceni te stylizacje :) ja jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka w 1 stylce!
    2 też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, ładna sukienka :). Można z nią łatwo stworzyć coś ładnego.

    OdpowiedzUsuń
  13. obie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!