Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowa Kolekcja
W starplazie jak zapowiadano admini dodali nową kolekcję do sklepu Subocuture. Dostawa jest dostępna zaledwie 2 dni. Ceny wahają się od 12sd do 30sd. Moim zdaniem kolekcja jest świetna (to chyba najlepsza kolekcja tego sklepu ). Polecam wam zakup czarnej kurtki, płaszcza w kratkę, torebki w panterkę, czerwone buty Moschino, czarną i złotą sukienkę, czarno-złotych butów z prześwitującymi paskami. A wam podoba się kolekcja? Co zamierzacie kupić ?



12 komentarzy:

  1. A mi się kolekcja tak bardzo nie spodobała, według mnie poprzednia była najlepszą z wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam dużo rzeczy. Chyba wszystkie, które mi się podobały, ale jeszcze zobaczę. KOCHAM kratkę i czerń. Pół mojej szafy jest w kratkę. Super kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie buty są cudne i niedrogie. Chyba się skuszę :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolekcja, kupiłam na razie kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rzeczy, na pewno coś kupię (i z tego co zauważyłam, to naszyjnik kosztuje 10 sd :))
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam 4 rzeczy. Kolekcja średnio mi się podoba, jakoś dziwnie te rzeczy wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam tylko kaszmirowy szaliczek. Według mnie bardzo słaba kolekcja, nie trafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt podoba mi się ta kolekcja :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kolekcja, kupiłam bardzo dużo rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi jakoś szczególnie ta kolekcja się nie podoba. Ładne są 3-4 rzeczy, reszta nie powala. Kupiłam buty ze złotymi kokardkami, złotą suknię i naszyjnik. Zastanowię się nad czarną kurtką :)
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja nie bardzo mi się podoba, kupiłam dwie rzeczy, puchową kurtkę i długi płaszcz w kratkę, za obie rzeczy zapłaciłam 50sd (tak!).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!