Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Nowa kolekcja PPQ
Coraz więcej dostaw! Tym razem ubranka doszły do sklepu PPQ. Ceny wahają się pomiędzy 3, a 25 sd. Jak dla 
mnie - miła odmiana, bo to jedna z tych marek, w której kolekcje dodawane są dość rzadko. Najbardziej podoba mi się sukienka 
w różyczki (jest słodziutka!) i spódnica z przedostatniego manekina i to właśnie te rzeczy będą w moje szafie.
A wam podoba się dostawa? Co planujecie kupić?
Wyczytałam, że prawdopodobnie dojdzie jeszcze jakieś piętro. Czekamy!

9 komentarzy:

  1. Kolekcja jakoś do mnie nie przemawia, podobają mi się jedynie 2 rzeczy, a mianowicie skórzana spódniczka, oraz skórzane spodnie, obie te rzeczy są świetne, a także wyróżniające się od reszty :D
    Tak, dojdzie jeszcze jedna kolekcja, ponieważ na zapowiedziach było więcej ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam tylko złotą bransoletkę. Całkiem ciekawie prezentuje się biała, satynowa koszula, ale na razie wstrzymam się od jej zakupu. Całość nie powala.
    W spoilerach jest jeszcze jedno piętro i myślę, że pojawi się w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę rzeczy kupie. Kolekcja całkiem fajna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym coś kupiła, ale nie mam już stardollarów. Świetna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie. Ubrania coraz droższe, cóż poradzić.

      Usuń
  5. Kupię na pewno 5 rzeczy, ale to później, może jak będzie wyprzedaż

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie dodałam do wishlisty bluzkę w kwiaty, potem się zobaczy. Kolekcja wygląda nieciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne ubrania :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!