Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza Sandi1200


13 komentarzy:

  1. Ooo :) Fajna metka, lepiej po. :")
    samanta070

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed mi się nie podoba, po jest o wiele lepsza, lecz jest taka zwykła :)
    Makijaż przed, oczy mi się bardzo podobają, jednak cienie psują wszystko, przez to że są krzywo wykonane, z daleka nie wygląda źle, za to makijaż po jest zbyt lekki, wolę ciemniejsze kolory, nie wiem gdzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę stylizację po i makijaż przed :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po, ale makijaż podoba mi się w obu wydaniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja lepsza po, świetna. Makijaże oba mi sie podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. lalka ciekawiej wygląda przed zmianami, szczególnie twarz

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja po, makijaże oba. :-)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się żadna stylizacja, ale za to oba makijaże są ładne (szczególnie pierwszy z daleka i drugi z bliska).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu ta kolejka jest taka długa, chcę się zapisać :d.

      Usuń
  9. Po, po zdecydowanie ;p

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. super metamorfoza :D

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem udana, ale nie wiem, dlaczego włosy zakwalifikowałaś 'ot tak' do brzydkich..

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!