Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza nikiwi2468


Przed: Bardzo mi się podoba! Szczerze mówiąc najlepsza stylizacja z tym szalem jaką widziałam. Nic dodać, nic ująć.

Po: Gdy tylko zobaczyłam to futerko w twojej szafie, już wiedziałam, że go użyję. Spodobało mi się jego połączenie  z marynarką, która znajduje się pod spodem. Moja propozycja to typowo jesienno-zimowy zestaw.


Przed: Tutaj również jest świetnie. Można by się jedynie przyczepić do brwi, które nie są pomalowane w sposób odpowiedni (jednakże nie rzuca to się bardzo w oczy), oraz różu na policzkach, który nie powinien znajdować się pod dolną powieką oka. Jeżeli chodzi o rzeczy istotniejsze, czyli makijaż oczu i ust- tutaj bez zarzutów, a nawet powiem ci, że jestem wprost zachwycona. Ten sposób malowania oczu wpasował się idealnie do ich kształtu, a tzw. przejścia wykonane są perfekcyjnie. Doll masz ładną, o nieprzeciętnych rysach.

Po: Z racji, że to w końcu metamorfoza, również tym razem postarałam się by w efekcie końcowym doll wyglądała zupełnie inaczej niż "przed". Miałam do dyspozycji całkiem spory zasób kosmetyków, toteż  pomyślałam, że warto byłoby to w pełni wykorzystać. No i powstał kolorowy makijaż. Wyostrzyłam kości policzkowe (może nie spodobać wam się ta technika, jednakże ten sposób cieniowania nie jest niepoprawny), które nadały doll całkowicie innego wyrazu twarzy. Zdecydowanie rzeczą z której jestem zadowolona najbardziej jest nos, który jak widać podkreśliłam nieco kredką do twarzy z transform.

14 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż, Beatko! <3 Stylizacja równie dobra. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z lepszych stylizacji "Po" (w ogóle, na tym blogu). Oba makijaże fajne ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż i stylka po są genialne C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja chyba lepsza PO, natomiast makijaż przed bardziej trafia w moje gusta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje- super! Jedyne, co przezkadza mi w makijazu po to te policzki. Doll wyglada jakby byla starsza pania z wiekimi zmarszczczkami i taka zapadnieta skora. Szczegolnie po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna metamorfoza :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o stylizację, to jednak bardziej podoba mi się przed, ale makijaże oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje jak i makijaze bardzo mi sie podobaja :)
    Mam nadzieje, ze zostaniesz tu na dlugo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje obie śliczne :)
    Makijaż lepszy po :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna metamorfoza po lalka wygląda dużo bardziej stylowo i nowocześnie niż wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, po i przed :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje mi się podobają, ale "przed" jest genialna! Co do makijażu to i jeden i drugi przypadł mi do gustu, "po" jest bardziej staranny i to jego właśnie faworyzuję :) Fajna metamorfoza.
    DzikaNaomi

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja lepsza przed, za to makijaż po, jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!