Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza _Nemezis_
Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod postem powitalnym, na prawdę cieszę się, że tak pozytywnie mnie przyjęliście :).


Przed: Wiem, że masz swój oryginalny styl, nieraz widziałam na blogach twoje stylizacje. Patrząc jednak pod kątem poprawności dobrania ubrań, trzeba przyznać, że spódnica odbiega całkowicie od reszty, nie wpasowała się w ten grungowy klimat górnej części looku. Proponuję jej wymianę.

Po: wbrew pozorom na prawdę długo pracowałam na metamorfozą ubraniową- zrobiłam chyba z 10 różnych zestawów, póki zdecydowałam się właśnie na ten. Postawiłam na prostotę przełamaną odrobiną szaleństwa, którą jest kurtka w panterkę i to właśnie ona sprawia, że stylizacja nie jest wcale nudna.



Przed: Lubię twarz twojej doll, jest bardzo charakterystyczna i bez problemu można ciebie rozpoznać wśród setek innych użytkowników. Choć w ten sposób pomalowane usta nie wyglądają najlepiej z bliska, z daleka jest inaczej, a chyba taki był zamierzony efekt, więc przymknijmy na to oko. Nie lubię sztucznych rzęs, na twoich powiekach znajdują się aż trzy pary, jednakże maskują się tu one na tyle dobrze, że z początku ich nawet nie zauważyłam, toteż wygląda to całkiem przyzwoicie. Zrezygnowałabym jedynie z tak mocno podkreślonych oczu eyelinerem, stawiając na bardziej subtelne kreski. No i rada jaką mam dla ciebie- zainwestuj w róż do twarzy/bronzer.

Po: Starałam się, aby doll wyglądała bardzo naturalnie, dlatego wyrzuciłam wszystkie sztuczne rzęsy oraz wiszące na włosach kolczyki (podejrzewam, że nie chciało ci się po prostu ich zdejmować, by potem znowu trudzić się z ich nakładaniem :p). Makijaż nieco podobny kolorystycznie do twojego. Jest elegancko, ale myślę, że taki make-up nadaje się też do zwykłych, codziennych stylizacji.

9 komentarzy:

  1. Obie stylizacje nie za bardzo przypadły mi do gustu, jednak makijaże mi się podobają, w 1 usta mogłyby być całe pomalowane, a w 2 fryzura niżej, ponieważ doll ma wielkie czoło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurka niżej, ale metamorfoza super. Obie stylizacje fajne, trochę ta kurtka tam nie pasuje, ale jak się przypatrzeć... fajne urozmaicenie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje mi się nie podobają, makijaże też, ale jednak drugi jest pomalowany bardzo techniczne. W sumie metamorfoza udana. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po, spódnica w 'przed' jest zaiste źle dobrana, natomiast makijaż 'przed', usta bardzo mi się spodobały, no i ogólnie ta twarz ma taki 'charakter'.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzuuura niżej, wygląda jakby miała strasznie wielką głowę, przerażające ._.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja bardziej podoba mi się po, a makijaże oba są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się podoba wykorzystanie tej spódnicy w przed. Ciekawie to wygląda :) Stylizacja podobają mi się obie, natomiast makijaże jakoś średnio przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje mi się podobają< makijaże również lecz po fryzurka powinna być niżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna metamorfoza dziękuję ^^

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!