Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie's Picks i Volie - Co kupić
Callie's Picks:
Kolekcja pojawiła się wczoraj. Uważam, że jest lepsza od poprzedniej. Największą perełką jest zdecydowanie wianek z Jean Paul Gaultier Tribute. Z tego co pamiętam w bazaarku można było go kupić od 300 sd. Chustka może się okazać przydatna w wielu stylizacjach. W czarno białej sukience bardziej chodzi mi o dól niż całość, ponieważ może robić za naprawdę fajną spódnicę.
 Voile:
 Kolekcja nie jest zachwycająca. Moją największą uwagę przykuło wykonanie butów. Czarne szpilki zdecydowanie źle wykonane, ale kto co lubi. Torebka, naszyjnik i dwie pary butów to wszystko co mogę wymienić jak Must Have tej kolekcji





*Na czas nieokreślony rezygnuję z nagrody za stylizacją z rzeczą z wchodzącej kolekcji.

11 komentarzy:

  1. Obie kolekcje nie za bardzo mi się spodobały, ale parę rzeczy mam :)
    Druga stylizacja mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych rzeczy mam tylko wianek. CP było zdecydowanie lepsze od volie. Tamta kolekcja bardzo mnie zawiodła :/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja świetna, a druga taka trochę.. no. Chińska i słodka do bólu xD Ale jest okej, fason i kolorystyka gra

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja super, ale garb. Będę was zapisywać na prostowanie kręgosłupa! Czerwony kapturek tez mi się podoba, ale zrezygnowałabym z tatuaży. Po prostu look zbyt dziewczęcy, a stardoll daje nam możliwość chwilowego pozbycia się dziar i warto z tego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko chustkę z CP, a z Voile planuję kupić naszyjnik. Pierwsza stylizacja mi się nie podoba, a druga jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię wianek z CP i torebkę Voile. Druga stylizacja bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje mi się podobają. Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są świetne, zamiarzam kupić tylko wianek.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!