Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#50 "Minimalistyczna żywa reklama"
Witajcie. Stylizacja na dzisiaj miała być troszkę inna, ale tak przekombinowałam, że wyszło mi coś co na pewno nie było w moim zamyśle. Czemu żywa reklama? A no temu, że spodnie i bluzka sa u mnie na sprzedaż. Jak wiele innych rzeczy tak więc zapraszam na profil i do komentowania ;)





Kapelutek - Bizou
Żakiet - It Girls
Bluzka - Chanel
Naszyjnik - PPQ
Spodnie - Giambatista Valli
Pasek - It Girls
Torebka - Callie's Picks
Buty - Bizou

8 komentarzy:

  1. Doll wydaje się być nieco przygarbiona i spodnie dodatkowo poszerzają jej biodra, ale nie przeszkadza to jakoś mocno. Jest świetnie! Podoba mi się kolorystyka, łącznie z włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie jest dobrze, fajna kolorystyka, jednak jest trochę pusto :)
    Również kapelusz mógłby być trochę większy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, ale doll okropnie się garbi. Troszkę do góry ten żakiecik i byłoby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Wszystko świetnie ze sobą współgra. Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetnie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Inny, jaśniejszy blezer w kolorze spodni i będzie cudo!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!