Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Mam dla was stylizację wykonaną na konkurs. Naszedł mnie straszny brak weny, ale trochę się zmieniło za sprawą konkursu. Kopertówka jest zrobiona z dwóch pasków i naszyjnika ;) Cieszę się, bo właśnie moje PocketBac przyszły


Kapelusz PPQ
Kołnierzyk Bonjour Bizou
Naszyjnik PPQ, YSL
Bluzka Voile
Pasek Callie's Picks
Płaszcz 2x It girls
Dżinsy nelly.com
Torebka 2x bonjour Bizou & Decades
Buty Soubcouture


Stylizacja ze szpilkami \/ \/ \/




12 komentarzy:

  1. Świetna, jeszcze lepiej wygląda w drugiej wersji ♥ Czego użyłaś, żeby osiągnąć taki efekt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna jest! Zgadzam sie z 1 komentarzem, 2 wersja z efektem jest lepsza, taka klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem co o niej sądzić, mi się aż tak nie podoba, buty zupełnie odbiegają od góry, dać jakieś zwyczajne czarne szpilki i stylizacja byłaby świetna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrzyłam szpilki i jakoś dziwnie wyglądało..

      Usuń
  4. Druga wersja jest lepsza, ale obie są piękne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja z białymi szpilkami bardziej mi się podoba, ale obie s a świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna, wersja pierwsza bardziej mi się podoba :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się bardzo pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!