Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Spotlight


Mimo, że się nie zajmuję tym działem dodałam dzisiejszy Spotlight ponieważ od kilku dni nie jest dodawany. Dzisiejszą osobą, którą wyróżniłam w Spotlight jest ponownie OsirisValentine. Na stardoll jest od 2013 roku i ma 48 lvl. Chłopak ma wielki talent do tworzenia różego typu postaci. Dzisiejsza postać przedstawia Syrena, który jest zrobiony specjalnie na Halloween. Co tu więcej pisać po prostu świenie mu to wyszło! LINK do jego profilu.

Podoba wam się ?

14 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się.
    *Po kropce jest spacja*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie podoba, nie wiem czemu takie "stylizacje" są najlepiej oceniane w spotlight

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdecydowanie na nie. Mieszanie płci, serio? Wygląda jak Konczita z ogonem.
    Popracuj nad składnią i interpunkcją (źle poustawiane przecinki). :)
    "postaci.Dzisiejsza postać przedstawia Syrena, który jest zrobiony specjalnie na Halloween" :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. btw.. nie wiesz tego czy to na halloween :D

      Usuń
    2. Ludzie przebierają się za syrenki na dzień dziecka 31 października, wiesz?

      Usuń
  4. O boże jakie pedalskie.
    Syrena w wersji męskiej to chyba tryton, bo czegoś takiego jak syren nie ma.
    Stylizacja ogólnie niezbyt wymyślna. Kupił komplecik w sklepie, a że jest popularny to ma lajki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się, wygląda strasznie. Tak w ogóle co to właściwie jest? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. uważam, że powinniście wyłapywać te spotlighty które są mniej popularne, te popularne można obejrzeć wchodząc na podstronę spotlight na sd, te mniej popularne często są bardzo ładne ale nie doceniane bo np użytkownik ma mało znajomych albo się nie afiszuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jakoś nieszczególnie przekonuje, średnio to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki kaloryfer XD

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Męska syrena - nie! Nie podoba mi się.
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  10. That tail.
    Taki męski.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  11. No, niech będzie, że tryton

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!