Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
SPOTLIGHT Dnia - JJKELLYANY (NOWOŚĆ)
Cześć! 
O to nowy dział na blogu ,,Spotlight dnia". O co chodzi? Codziennie będzie pojawiał się post z wybranym przeze mnie Spotlight. Będą to wnętrza, stylizacje oraz makijaże. Na stardoll jest wiele ciekawych i utalentowanych użytkowników. Chcę Wam ich pokazać. Może niektóre zdjęcia Was zainspirują? 

W pierwszym poście pokażę Wam JJKELLYANY, która zaprowadzi Nas w świat Fantasy!  Jej doll kojarzy mi się z filmem Avatar, który wywarł na mnie niesamowite wrażenie. Pomysł jak i wykonanie jest cudowny. Ta użytkowniczka jest na Stardoll od 2010 roku.
LINK do jej apartamentu.

Co sądzicie? 

10 komentarzy:

  1. Stylizacja mnie nie przekonuję, ale tło jest świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wnętrze i przebranie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam jej doll już wcześniej, prawdę mówiąc, zachwyciła mnie - jest niesamowita :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, pisz tytuł z małych, bo to wygląda okropnie.
    Bardzo ładna jest, podoba mi się ten świat, ale nie jest zbytnio w moim stylu. Nie lubię takich "dzikich fantazy"

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, widać że dużo pracy poświęciła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie to wygląda. Aczkolwiek jeśli chodzi o sam post - tytuł "Spotlight" by wystarczył. I wolałabym zobaczyć w nim 3 zdjęcia - makijaż, strój, decor, a nie tylko jedną z tych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Szczególnie podoba mi się wodospad. A co do wyglądu posta: czytając tytuł... no po prostu nie mogłam go przeczytać ;p Te duże litery są zbyt fikuśne jak na każdą literę.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!