Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza .Emma.Gilbert.
Przed: Słabo. Stylizacja przeciętna. Mogłaś połączyć coś ze sobą tworząc nowe, oryginalne ubranie lub dodać narzutkę i trochę więcej akcesoriów.

Po: Nie miałam zbyt wielu możliwości. Posiadasz dużo ubrań, ale prawie połowa jest bezużyteczna. 
Przed: Pierwsze co zauważyłam to ewidentny brak brwi. Makijaż sam w sobie też nie najlepszy. Oczy pomalowane są od niechcenia.

Po: Oczywiście najpierw zrobiłam brwi. Następnie pozmieniałam miejsce ułożenia oczu, ust i nosa. Na końcu pomalowałam twoją doll w jasne kolory co nadaje jej dziewczęcości.


Uważacie, że metamorfoza .Emma.Gilbert. jest udana? Śmiało! Komentujcie!

13 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o stroje, to nie podoba mi się żadne. Natomiast to co zrobiłaś z twarzą doll to cudo :) Zdecydowanie lepiej wygląda ona po :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W stroju żadna stylizacja mi się nie podoba, a w twarzy lepiej wygląda ona po metamorfozie. Jest taka delikatna ;)
    Razi mnie błąd- ułożenia oczów xd Powinno być ułożenie oczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna metamorfoza twarzy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje szału nie robią, ale makijaż zdecydowanie po :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz po, a stylizacja przed, ale nie w takim połączeniu oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie wersje po do mnie przemawiają.
    :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Huh, stylizacja po jest okej, jednak w twarzy lekki zamęt. Cóż, po pierwsze, wychodzę założenia, że skoro nie mam brwi w realu, to tu też nie muszę, ale mniejsza o to, bo niektórych stylizacji są one potrzebne. Bardziej rażą mnie pozmieniane miejsca oczu, nosa i ust na twarzy. Jak dla mnie za ciasno, mam wrażenie jakbym była jakaś kaczką albo lalką barbie z fatalnie wgniecioną twarzą. Ale makijaż jak najbardziej na plus. :)
    .Emma.Gilbert.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wersje lepiej po ;-)
    + oryginalne, a nie orginalne* :p

    OdpowiedzUsuń
  9. twarz o wiele lepiej wygląda po stylizacja także :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarz o wiele lepiej po, stylizacja z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tą doll praktycznie nic się nie dało zrobić, żadna stylizacja ani makijaż mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!