Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
It Girls - Co kupić?
Dziś niestety z małym poślizgiem, ale mam nadzieję że będzie nam wybaczone. : ) 
Wczoraj do Starplazy doszła nowa, całkiem interesująca kolekcja It Girls. Całościowo myślę że wszystko prezentuje się przyzwoicie, nie wspominając o futrach, które są ekstra. Mi do gustu przypadła także tiulowa koszula - na czarnej doll wygląda tak seksi! A teraz poważnie, przydałyby się jakieś porządne rajstopy bo żeby zmieniać karnacje na potrzebę stylizacji to tylko na stardoll (chociaż samoopalacze w sprayu zdziałałyby cuda). 
Przypominam również że dalej możecie wysyłać nam stylizacje, to że się nie ukazały w poprzednim poście, to po prostu brak możliwości skorzystania z poczty. Będziemy też się starać aby na zmianę Was dodawać, nie upchniemy wszystkich w jednym artykule. :) 


Udanej środy!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje.
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jusia tak helołinowo mi to troszkę wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nie podoba tak kolekcja, raczej nic nie kupię.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu.
    Szkoda, że futra są tak drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam tylko jedno futro (pusty portfel), z przedstawionych rzeczy podoba mi się wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kolekcji najbardziej podobają mi się futerka :D
    Stylizacje nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie te rzeczy nie przekonują, nie są z moim stylu, ale użycie futerka w pierwszej stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacja są wprost genialne, w pierwszej bardzo podoba mi się zestawienie tych bluz, koszul i bóg wie co tam jeszcze jest, a w drugiej natomiast... makijaż

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!