Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not




aniula38555:   Hmmm, widzę na bogato, tyle złota! Od razu zauważyłam te buty, są okropne, strasznie wydłużają stopy i doll wygląda jak klaun na obcasach - do wymiany. Zdjęłabym ten tatuaż i dała większą torebkę. Nie mam zbytnio co się rozpisywać, stylizacja jest ładna 8/10

Avril_EmoPunk:  Stylizacja ładna. Bardzo podoba mi się połączenie brązu ze złotem jednak jedyne co bym zmieniła to tatuaż. Jakoś niespecjalnie tu pasuje. 9/10

Najka.: Najlepsza dzisiejsza stylizacja, wszystko idealnie dopasowane. Nie mam żadnych zastrzeżeń dlatego daję 10/10. :)


aniula38555: Ładnie, elegancko, ale... prosto. Nie jest taka "twoja", unikatowa, w wirtualnym świecie mody potrzebuj czegoś świeżego, a nie kolejnej schematycznej stylizacji. Był potencjał w tej bluzce, fajnie przyozdobiłaś ją naszyjnikami, ale nic poza tym. Szkoda, bo masz przepiękna twarzyczkę. 6/10

Avril_EmoPunk:  Troszkę pusto jednak nie jest źle. Nie lubię spodni o takiej długości, ale tutaj jak najbardziej pasują. Chociaż sama mam te usta to w tym kolorze ich nienawidzę ;/ Wyglądają jak u kaczki. 8/10

Najka.:  Uwagę przykuwa twarz, szkoda że na tym się kończy. Niby stylizacja jest poprawnie wykonana, ale nudna. Daję 7/10



 aniula38555: Ugh, ta skóra, ktoś tu był zbyt długo w solarium... i zepsuł sobie tym stylizację. Look jest ładny, ale strasznie gryzie się z karnacją i doll wygląda jak typowy plastik. Połączenie jest okej, takie luźne i eleganckie, ale brakuje tu dodatków. Najbardziej podoba mi się użycie butów, są świetne! Do tego odcienia skóry dałabym ciemniejszą narzutę, torebkę i zdjęłabym wianek. Daję za całość 4/10

Avril_EmoPunk:  Odcień skóry jest straszny. Wyglądasz jak przypalona frytka xD Elementy stylizacji są na tak, ale nie połączone. Może jeśli założyłabyś inną kurtkę lepiej by to wyglądało. Niestety w tej źle mi się kojarzysz. Twarz bardzo ładna, ale resztę zepsułaś. 5/10

Najka.:  Karnacja to totalne KOKODŻAMBO które niszczy niemalże wszystko. Szkoda, naprawdę szkoda, bo przy albinoskiej karnacji wyglądałabyś naprawdę seksi. 5/10

aniula38555:  Niby ładnie, ale jednak coś mi nie gra. Po pierwsze - rzeczy mają inny odcień, szczególnie torebka i bardzo to widać. Po drugie - te spodnie mają dziwne cienie, są źle wykonane, a to zepsuło całość. Po trzecie - mimo spójności kolorystycznej ciuchów, dalej wyglądają jak wyjęte z innej bajki. Tyle na temat tej stylizacji, 4/10 

Avril_EmoPunk: Nie wiem, która stylizacja jest gorsza. Ta czy u koleżanki wyżej. Może zacznę od dołu. Buty są piękne i to jedyna rzecz, która mi tu dobrze wygląda. Spodnie są okropne. Sama je mam i w sumie to nie wiem po co mi one. Mają dziwny krój i gdyby nie te poszerzone nogawki to źle by nie było. Narzutka wygląda jakbyś ukradła ją od ciotki z Ameryki. Bluzka pod spodem biżuteria w tym połączeniu kojarzą mi się z babcią. No a torebka kompletnie nie pasuje do niczego. Mimo wszystko widzę, że się starałaś więc dam te zasłużone 4/10

Najka.:  Hmm, nie wiem co o tym myśleć. Góra jak najbardziej ładna, za to dół przeciętnie. Na pewno nie pasuje torebka, a spodnie, lepiej wyglądałby jakiś lekki jeans, bo stylizacja jest szablonowa. 5,5/10

--------------------------
W dzisiejszym wydaniu wg ocen jurorów najlepiej prezentuje się stylizacja DancerMarika. 
 
A już jutro zapraszam na wydanie specjalne HoN, w którym to Wy zagłosujecie na stylizacje osób, 
które w pażdzierniku wg ocen naszych jurorów wyglądały najlepiej.

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się praca naturalgirl:)
    Inne tskie sobie nie przypadły mi do gustu (oczywiście nie chce nikogo urazić)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najfajniejsza DancerMariki, ale oprócz niej, dałam hot 2 i 4. :)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  3. 2- Hot/Not :)
    3- Not
    4- Hot/Not

    OdpowiedzUsuń
  4. Hot- świetna stylizacja! Nic dodać, nic... no dobra, zabrałabym ten tatuaż ;D
    Hot- tu wszystko mi się podoba w 100 %
    Not- kolor skóry nie pasuje mi do tego pudrowego różu, w ogóle radzę zmienić karnację! Stylizacja sama w sobie jest ok, ale za pusta- brakuje dodatków
    Hot/Not-Stylizacja niby ładna, ale jednak coś mi nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie każda stylizacja ma w sobie coś fajnego, ale też każda wymaga większych lub mniejszych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  7. Mocny plus dla pierwszej pracy, brawo.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!