Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Hot or Not

Witajcie! Zapraszam na kolejne wydanie HoN. Jesteście ciekawi kto wypadnie najlepiej?
Możecie również głosować.




Najka.:  Lubię wianek, lubię koszulę, lubię blazer, ale to połączenie jest do kitu. Spodnie również nie należą do najlepszych. Ogólnie całość do mnie nie przemawia dlatego daję 5

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka ładna stylizacja, ale trzeba się przy niej chwilę zatrzymać i przyjrzeć, aby zobaczyć jak wybrakowana jest. Zdecydowanie zbyt pusto, brakuje jakiś dodatków (tym bardziej, że jest czarno-biała). Fajnie podkreśliłaś look czerwonymi ustami. Zdjęłabym wianek, troszkę tu nie pasuje, a dała jakiś fajny kapelutek. Stylizacja tak na połowę, 5/10

Avril_EmoPunk: Wianek wydaje mi się troche od czapy i nie podoba mi się cieniowanie spodni, ale mimo to daję HOT!


Najka.: Tu mam dylemat bo płaszcz bez spodni/rajstop wydaje się być śmieszny, chociażby dlatego że góra wygląda jak na zimę a dół jak na lato. Jednak podoba mi się nakrycie, buty, ogólnie dodatki. Daję 5,5.

aniula38555;  Ciekawie, ciekawie, ale tak samo jak w pierwszej - pustawo! Nie wiem czego mi tu brakuje, po prostu patrzę i czuję to w kościach. Sama sukienka dość bardzo pogrubia doll, jak zresztą wszystkie rzeczy "na batmana". Podobają mi się buty, które są takim małym urozmaiceniem. 7/10

Avril_EmoPunk:  Wszystko do siebie ładnie pasuje, ciekawe połączenie butów. HOT!



Najka.: No więc... nigdy, ale to przenigdy nie ubieraj tych butów do letnich stylizacji, nawet jeżeli Ci się one mega, ekstra podobają. Wianek źle założony, bransoleta nie pasuje. Całość do kitu. 2/10 za chęci!

aniula38555:  Na pierwszy rzut oka solara w różowych emu, ale nie jest tak źle. Samo połączenie (dość niechlujnie wykonanego, nie czarujmy się) topu i spódnicy jest bardzo dziewczęce. Z innymi ciuszkami niestety przekombinowałaś. Wzory i styl w jakich wykonane są rzeczy się gryzą. Widziałaś kiedykolwiek typową różową pięciolatkę z pieszczochą i tatuażami? Ja też nie! Radzę trochę popieścić kolor karnacji. Pasek, buty - do wymiany, a reszta do szafy. Dodać jakiś stonowany żakiecik i będzie okej. Mimo to, 2/10.

Avril_EmoPunk:  Hmm... nie wiem co powiedzieć. Najgorsza stylizacja w tym wydaniu. Włosy ładne, ale te odrosty(?). Letnia, delikat** sukienka   **mowe buty. Co z tego, że kolorystycznie pasują? No i na koniec pieszczocha z kolcami do całego tego zestawu. Przykro mi, ale daję NOT :(



Najka.:  Najlepszy dzisiejszy outfit jednak nie tak super jak mógłby się wydawać. KAady element stroju z osobna jest naprawdę świetny, jednak mieszanie jeansu do mnie nie przemawia. Daję 7/10.

aniula38555; Przyznam, fajna stylizacja! Podoba mi się ten ostrzejszy look. Ma taki swój charakterek, pazur i rzeczy do siebie pasują. No może oprócz butów, bo mają kompletnie inny kolor i według mnie są zbyt "lekkie". Myślę, że lepiej pasowałaby tu jakaś skórzana kurteczka, ale ta też jest okej. Patrzę na to wszystko, dalej coś mi nie gra. Naciągane 8/10

Avril_EmoPunk:  Szkoda, że bluzka nie jest dłuższa ;/ Tak to reszta mi pasuje. Zauważyłam też malutki błąd, a konkretnie stopy. Spójrz na palce, xD Jednak daję HOT!

---------------
Z przedstawionych stylizacji do podsumowania HoN pod koniec miesiąca przechodzi CzarnaGotka.

9 komentarzy:

  1. 1- Not
    2- Hot/Not ale daję Hot :)
    3- Not
    4- Not

    OdpowiedzUsuń
  2. 1-miało być Hot, ale przez przypadek dałam not ;(
    2-Hot, całkiem mi się podoba, może i bym ubrała tak swoją doll. W ogóle ja z lalką lubię eksperymentować, kiedyś przebrałam ją za cleopatrę xdd
    3-Not, not, not i jeszcze raz not
    4- Zmieniłabym kilka rzeczy, ale mimo wszystko daję Hot

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinka taka HOT ♥
    Ostatnia stylka też świetna poza tym, że doll ma (dosłownie) dwie lewe nogi

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. hot/not
    2. hot!
    3. not
    5. hot/not

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia zdecydowanie najlepsza.

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!