Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Callie' s Picks no.27
Stara kolekcja Mortal Kiss dotarła do starplazy z metką Callie's Picks.Ceny są w przedziale od 5-22 sd. Admini dodali również kilka rzeczy w starmonetach. Od dawna polowałam na tę kolekcję, z pewnością kupię parę oryginalnie wykonanych rzeczy. A Wy macie zamiar coś jednak kupić?

----------
Z poprzedniego postu z nowościami wylosowałam 2 osoby, które otrzymuja po 15sd. 
Są to : Matia880, dora_dorka

Zgłoście sę do mojej księgi gości po wygrane.
missmariksza

10 komentarzy:

  1. Oczywiście! Po mnie to akurat wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ta kolekcja nie przypadła do gustu, ogólnie nie podobają mi się za bardzo rzeczy z Mortal Kiss.
    Może kupię czarną spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie nie planuję zakupów, chociaż coś tam mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja nawet fajna , zawsze coś się wyhaczy :)
    Dziękuję ;)

    Matia880

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam wszystkie rzeczy za sm i kilka za sd.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam parę ozdóbek na głowę, buty za sm i nie pamiętam już reszty :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno coś kupię, kolekcja jest fajna ;)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  8. może coś za sm kupię, ale szału nie ma, choć wszyscy udają że stało się coś na miarę narodzin Chrystusa - mortal kiss w strarplazie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!