Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#46 "Elegance"
Dzisiaj troszkę inny post niż zwykle. Na próbę zrobiłam screena w pokoju. Chyba czas zmienić wygląd postów, więc postanowiłam, że w końcu się za to wezmę. I mam do Was pytanie. Wolicie jeśli stylizacja jest na białym tle czy jeśli lalka jest w jakimś pokoju, na kolorowym tle itp. ? Jeśli wybieracie drugą opcję to wolicie jeśli jest stardollowe tło (pokój, sceneria itp.) czy realne?

Tutaj efekty: 




I dla porównania na białym tle:




Co myślicie? 

16 komentarzy:

  1. No w końcu! Na taką stylizację czekałam :)
    Jestem za wersją z tłem, lubię jak za doll coś się jednak dzieje

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie o niebo lepiej na białym tle. Nie mam nic przeciwko tłom, ale to które wybrałaś, odciąga uwagę od stylizacji. Nawet ją niszczy śmiem twierdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za białym tłem, wtedy stylizacja wygląda bardziej elegancko ;) Możesz spróbować zrobić stylizację w realnym świecie - to może wyglądać fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja jest świetna. Nie mogłam się doczekać kiedy ją opublikujesz.
    Jednak w tym przypadku jak dla mnie lepiej jest na białym tle, ponieważ tło, które dodałaś wyżej zakłóca pokazaną stylizację. Musiało by faktycznie być genialnie dopracowane wnętrze aby całość rzucała na kolana. Być może w złym miejscu stanęła doll...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wreszcie zrobiłaś coś co wygląda ładnie, "normalnie", a nie każda rzecz z innej parafii. Brawo.
    Mi obojętnie, ale akurat to (rozmazane) tło tutaj nie pasuje. Dodam też, że zrobiłaś spację przed wykrzyknikiem, to razi w oczy, wypala źrenice.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja. Co do tła to podoba mi się na realnym tle lub na białym. ;)
    12Diana1234

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, lepiej wygląda na białym tle

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylka. ;) W tym przypadku wygląda lepiej na białym tle, ponieważ wnętrze źle się komponuje z stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja!
    Osobiście wolę na białym tle, a jak już chciałabyś zrobić w jakimś pokoju to postaraj się, żeby było jakieś fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja jest świetna, naprawdę mi się podoba.
    Jeśli chodzi o post, to wolałabym jakby lalka była na tle (realnym) :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja mi się podoba, chociaż lepiej byłoby bez tego czegoś na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja, ale tak jak DancerMarika zrezygnowałabym z nakrycia głowy. Ja osobiście wolę białe tło.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja wolę kolorowe tło ;p
    No cóż, co chwila inna sugestia :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę białe tło, mimo wszystko, jednak stylizacja jest niezła.

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja :>

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!