Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduchy u Anuchy
Zapraszam wszystkich do rozmowy!
Posty pogaduszkowe to taki czat w komentarzach.
Za każdym razem gdy przekraczamy 200 komentarzy tworze nowy post.
Pamiętaj! Jeśli nie podpiszesz się choć raz nickiem lub nie będzie go w nazwie
automatycznie deklarujesz się, ze nie chcesz nagrody. Nie będę szukać!
Ciocia Ania zaprasza!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej inteligentne komentarze osoby nagroda.
Osób spamiących na siłę nie biorę pod uwagę.
Nagrody będą rozlosowywane tylko powyżej 75 komentarzy.

35 komentarzy:

  1. hejka , kto wstał dopiero?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakieś 20 minut temu i tylko dlatego, że mama mnie obudziła :/

      Usuń
    2. Pozazdrościć tylko. Ja muszę wstawać o 6:30 :(

      Usuń
    3. wstaje 6.30, aby do 7.05 posiedzieć na komputerze :c co jest nie tak :c

      Usuń
    4. Też od czwartku będę musiała tak wcześnie wstawać :/

      Usuń
    5. 6:30, ja 5:00 tylko dlatego że nie potrafię się uczuć dzień wcześniej, muszę tego samego dnia co sprawdzian XDD

      Usuń
    6. Jak coś zjesz to pobudzasz swoje szare komórki i łatwiej zapamiętujesz, polecam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 4,5,6 Wogóle to w mojej szkole były punkty, ale od tego roku są oceny

      Usuń
    2. Z polskiego same +4. Z niemieckiego -5. Angielski 5. Matma 5 i tyle chyba

      Usuń
    3. No ja już trochę mam. W każdym tygodniu karktówka lub sprawdzian :')
      12Diana1234

      Usuń
    4. z niemieckiego 5, 5, 6 - troche kujonie, może ja jestem niemką ://
      z matmy dużo, polski 5, 5, angielski 5 piątek
      Reszty nie pamiętam, ale z kilku przedmiotów (chemia, fizyka, geografia) jeszcze nic nie ma, i dobrze.

      Usuń
    5. Same dobre oceny widzę u was

      Usuń
    6. Ja też kujon:
      http://bankfotek.pl/image/1795255
      W sumie nie narzekam. xd

      Usuń
    7. Aleks aż tak dobrze się uczysz?

      Usuń
    8. Ja się nie uczę praktycznie, wszystko zapamiętuję z lekcji. :D:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też bym chciała

      miss_joanna11

      Usuń
    2. W 1 tygodniu już leżałam w domu prawi 40 stopni gorączki, a teraz katar, kaszel etc, ale nie chcę sobie narobić dużych zaległości ;w;

      Usuń
    3. No w sumie zaległości są najgorsze

      Usuń
    4. Też jestem przeziębiony, ale muszę chodzić do szkoły żeby móc chodzić na treningi, zresztą nawet jak sobie zrobię jeden dzień wolnego, moi nieogarnięci znajomi z klasy i tak nigdy nie wiedzą co zadane, etc. więc serio teraz choćbym umierał, idę do szkoły.

      Usuń
    5. Racja lepiej iść do szkoły.

      Usuń
  4. Chcę naszyjnik. Dzięki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie pomyślałam, ze może przenieść Wam pogaduchy na weekend? Bo widzę jesteście lekko nie dość , ze znudzeni, to chyba szkoła itd. więc mało czasu na pisanie, w dodatku tyle blogów do komentowania. Co o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dlatego, że komentarze Olka, Seiki, Jusi i moje "poszły" sobie do konwersacji na fejse

      Usuń
    2. właśnie przeglądam komentarze z września, gdyby nie Wy nie było by komentarzy, no może oprócz jeszcze kilku osób.

      Usuń
    3. http://oi62.tinypic.com/2dif38n.jpg no cóż, pobalowaliśmy na naszym kółku hejterskim ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  6. Nagrody kuszą ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!