Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduchy u Anuchy
Witajcie! Jak już wiecie Iwona zapowiadała metamorfozę bloga. Szata graficzna to jedno, ale posty i ich treść to drugie. Mój nowy tytuł postu wziął się z tego, że na blogu redaktorskim podpisałam tak swoją stronę do gazetki. Jest taki trochę babciny, ale ja i tak nie lubię swojego imienia, mi nie przeszkadza, a innym redaktorom się spodobał. Czemu nie?

Zapraszam wszystkich do rozmowy!
Posty pogaduszkowe to taki czat w komentarzach.
Za każdym razem gdy przekraczamy 200 komentarzy tworze nowy post.
Pamiętaj! Jeśli nie podpiszesz się choć raz nickiem lub nie będzie go w nazwie
automatycznie deklarujesz się, ze nie chcesz nagrody. Nie będę szukać!
No to co, jak było w szkole?

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej inteligentne komentarze nagroda.
Osób spamiących na siłę nie biorę pod uwagę.
Najbardziej rozgadaną osobą poprzednich pogaduch zostaje
mileycyrus...0
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

49 komentarzy:

  1. No więc tak - 1 technikum, technik obsługi turystycznej. yolo
    2 matmy, 3 polskie tygodniowo, brak fizyki, chemii i biologii, w poniedziałek 4 lekcje, dwa razy w tygodniu do 13:05, same przedmioty geograficzne, więc w sumie ciekawie.
    Ludzie - cooo za tłumoki, przed szkołą grupowe palenie papierosów, po szkole, grupowe palenie papierosów.
    Teraz żeby być hipsterem muszę być homofobem i niepalącym bo to nie modne. :' l

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 średnie klasy to pikuś. Ja jestem w drugiej LO i już mam na jutro pracę domową i muszę się nauczyć. Do tego 5xfizyka, 5xbiologia, 4xchemia tygodniowo. Na razie nie mam stałego planu, więc nie wiem jak to wszystko będzie, ale dziś już miałam 8 lekcji, masakra.

      Co do palenia - niedaleko mojego LO jest technikum i za każdym razem gdy tam przechodzę, jeśli kończą się/zaczynają lekcje lub są przerwy, pełno osób stoi i sobie popala. Już się do tego przyzwyczaiłam, nic mnie w tym temacie nie dziwi.

      Usuń
    2. Moda na palenie, jest taka świetna, najlepsze że część takich osób "to sportowce", mhm, a ja Mona Lisa.

      Usuń
    3. Dziwie się ludziom, gdy robią coś tylko pod publikę. Sama mam jedną taką przyjaciółkę i strasznie mnie to drażni.

      Usuń
    4. Eee tam walić modę.

      Usuń
    5. Bo palenie jest takie dorosłe...

      Usuń
    6. U mnie w damskim kiblu unosi się obłok dymu i okropnie czuć dym. Kurde, siusiu nie mogę zrobić, bo się zaczadzę. Tak, w DAMSKIM
      Aleks twój avek mnie przeraża, bo masz przerażający uśmiech plz nie

      Usuń
    7. sutson, mogę zmienić XD

      Usuń
    8. kutson, miałeś mieć zw, a nie isć spać wczoraj

      Usuń
    9. Sutson i tylko my wiemy o co chodzi. XD

      Usuń
    10. wybacz, ale zasnąłem xd
      joo ciicho xD

      Usuń
    11. ja mam pracę domową na wtorek, yolo
      Sutson, podoba mi się

      Usuń
    12. yolo, jutro środa, ja mam lekturę yolo

      Usuń
    13. Gadać o co chodzi z sutsonem
      "Aleks napisał(a) do Ciebie!" o kurde, fejs ma cie za obojniaka :/

      Usuń
    14. Serio Anka, nie wiesz?

      Usuń
    15. "Anka" dziwnie brzmi

      Usuń
    16. to zdjecie? o kurczaczki XDDDDDDD

      Usuń
    17. Czy ja wiem : PXD
      Woow, gratulację!

      Usuń
    18. Dopiero teraz, serio XD

      Usuń
    19. 2 kl tech. gastro. u mnie plan masakryczny w porównaniu do tego rok temu. w żaden dzień nie mam na 9, strasznie dużo lekcji, 4 matmy, 4 chemie, nauczyciele nam się niektórzy pozmieniali i w większości przypadków na gorsze. mamy we środę 2 polaki na pierwszych lekcjach, co oznacza pisanie sprawdzianów nie zdążąc sobie powtórzyć na przerwie bądź potpytać innej klasy "co było". na językach- angol, ruski, będą łączone grupy (!!!!), czyli pewnie nic nie wyniosę z lekcji. dalej będę miała historę, której miało już nie byc w tym roku. doszły 2 nowe osoby do klasy, 1 dziewczyna, która nie zdała, taka dziwaczka, ale ok, drugi spoko typek który przeniósł się z mechaniaka. na przerwach, za sprawą pierwszaków, którzy nie wiedzą co z sobą zrobić, stojąc na środku korytarzy, nie da się przejść, straszny harmider. podsumowując: mam juz dość po jednym dniu.

      Usuń
    20. Mimo że jestem pierwszakiem, pjona. Ludzie próbują być na siłę fajni, po co?

      Usuń
  2. Jacy ludzie u Was w klasie? :) Sporo osób pewnie zmieniało szkoły w tym roku, więc pytam :) Zresztą inni też mogą się wypowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest, tzn. mam dużo wyzywających dziewczyn i kolegów nerdów, jest grono osób okej, ale trudno ocenić po raptem 1/2 dniach.

      Usuń
    2. U mnie w szkole nie ma takich dziewczyn, ale wiem, że do technikum chodzi pełno takich i współczuję. Ja muszę przyznać, że mam świetną klasę, nie mogłam sobie lepszej wymarzyć. W tym roku doszły do mnie dwie osoby, z którymi raczej nie złapię kontaktu. Mam nadzieję, że u Ciebie będzie lepiej :)

      Usuń
    3. Szczerze? Na samo technikum nie narzekam bo jest to dla mnie strasznie interesujące i mimo wszystko nauka sprawia mi przyjemność (żejatonapisałemXD). Jak to nasza wychowawczyni powiedziała, klasa może się wykruszyć jeżeli iloraz inteligencji ma współgrać z wyglądem zewnętrznym, więc trzeba myśleć pozytywnie. xD

      Usuń
    4. Ja jeszcze nie wiem jakie osoby będę miała w grupie, ale z tego co słyszałam, zazwyczaj na studiach nie ma takiego "zgrania" jak w szkołach średnich. Tutaj podobno zaczyna się "wyścig szczurów" i trochę się tego obawiam.

      Usuń
    5. Szkoła średnia to rzeczywiście cudowny czas :) (nie, to nie jest sarkazm :))

      @Sweet0Monisia

      A ja właśnie słyszałam, że to na studiach są najlepsze przyjaźnie :) Wiadomo, że nie będzie się miało takiej grupki 15 osobowej, ale lepiej mieć 2 przyjaciół, a prawdziwych i na zawsze ;)

      Usuń
    6. Ponoć pierwszy rok jest najgorszy, trzeba pokazać się od jak najlepszej strony i takie tam.

      Usuń
    7. Czy ja wiem? Jak dla mnie 1 miesiąc był ciężki. Wiadomo, nowa szkoła, ludzie, nauczyciele, ale nie starałam się na siłę pokazać z jak najlepszej strony, byłam po prostu sobą. To zawsze działa :))

      Usuń
    8. Doszło mi kilka przedmiotów. Wychowawczyni lepszej nie mogłam mieć tylko ma strasznie denerwujący głos. Liczę na zwolnienie z wf. A poza tym to chyba całkiem spoko.

      Usuń
    9. W pierwszej klasie najlepiej bardziej się przyłożyć, to potem u niektórych nauczycieli ma się luzy, jeśli widzą że się uczysz ;)

      Usuń
    10. Miałem na myśli studia i naukę : ) A w ludzi z klasy mam szczerze wywalone, nie będę na siłę ich lubił. ; p

      Usuń
    11. Okropna klasa, sami debile. Mam nadzieję, że jutro wszystkich chłopaków wysmarują markerami, bo mieli taką wielką beke, że jeden dostał, hehehe takie śmieszne, aż mi sucho.

      Usuń
    12. Patrząc do książki do angielskiego to nie mam co robić cały rok, hehe

      Usuń
    13. Fajnie masz, Ci ludzie nie potrafili się przedstawić po angielsku. :))

      Usuń
    14. u mnie jeden nie umiał przeczytać i'm fine, thanks :-------D zajefajnie

      Usuń
    15. To tak, też słyszałam, że na pierwszym roku jest dość ostra selekcja, więc jeśli się przetrwa to już jakoś leci.
      Any niektórzy mają niestety dziwne poczucie humoru.

      Usuń
    16. Nauczycielka od angielskiego dzisiaj powiedziała englisz zamiast inglisz. Fuck yeah! (y)

      Usuń
    17. Heloł, ajm Aleks end aj hew wery stjupid frends. Ken aj sit?

      Usuń
    18. A ja nie mam czym się chwalić, bo wszystko po staremu /:

      Usuń
    19. A ja przenoszę się z angola do innej grupy :3

      Usuń
    20. jestem 2 kl średniej, ale trochę się w kasie zmieniło, odeszły 2 osoby, 2 doszły. jestem trochę rozdarta, sama nie wiem jak określić moją klasę, fajna, czy raczej nie. z wieloma osobami trzymam bardzo dobrze, jest śmiesznie i w ogóle, ale jak to w każdej klasie bywa, są osoby denerwujące, że tak ujmę. grupka 3 dziewczyn rechoczących na każdej lekcji, irytują nie tylko mnie. no i jeden chłopak wtrącający nos w nie swoje sprawy.

      Usuń
  3. a ja byłam w pierwszej klasie szkoły podstawowej i nie jako uczennica, a jako pomoc nauczyciela. Mam praktyki, wiec zamiast odpocząć jeszcze we wrześniu, wstaje rano i prędziutko idę do szkoły ;) ale jest fajne, dzieci miłe i mają jeszcze dużo nawyków z przedszkola, ale co się dziwić, to dopiero ich pierwszy dzień w szkole. A co do mojej szkoły, mam nadzieje, że plan zajęć nie będzie przeładowany, nie będę musiała wstawać o 6 i będzie czas na pisanie licencjatu i będzie wena i ( to przede wszystkim) chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już idę do 3 gimnazjum, trochę się boję, plan fatalny, choć po testach odejdą godziny, na wf zbiłam kość ogonową i kosć na plecach. Generalnie jest okej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak się stresowałam na początku 3 gim, bo egzaminy, ale później mi przeszło. Zrozumiałam, że nie ma się czego bać :D

      Usuń
    2. U mnie też po staremu, prawie, sześć osób odeszło, cztery przyszły, dużo nowych nauczycieli. No cóż... xd

      agnieszka5503

      Usuń
    3. Nie bój się, ja zdałem, napisałem dobrze testy, Ty też dasz radę. : P

      Usuń
  5. Chyba wszyscy się uczą, bo coś mało komentarzy XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo strasznie mało komentarzy :D
    Ja najwcześniej kończę o 14.10 i mnie to strasznie cieszy, a jestem w drugiej klasie liceum ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!