Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Półfinaliści MSW




Wybierz swój kraj i sprawdź czy jesteś w półfinale MSW. ( nieoficjalna lista :)





Wielkie gratulacje dla naszych redaktorów:
Izy ( izabelach), Klaudii ( klaudialigenza)
oraz naszych obserwatorów:
 (kaka4444), (punkkokoo), Weroniki( AmfijaSmiley), Kamila ( dominikadomcia),
Oli ( JasnaKasia)
 Reszty osób niestety nie znam lub nie rozpoznałam- gratulacje dla wszystkich!
za info dziękuję truskawka1616, aniula38555 oraz blogowi stardoll-br

19 komentarzy:

  1. Rozpoznałam jeszcze punkkoo (źle napisałam, co nie :(), tą rose co wydała 2,5k na transmity, klaudialigenza i znam 2 twarze, ale nie pamiętam nicku (bardzo jasny blond włosy i szara sukienka oraz cała biała sukienka z zasłonek ver. z bluzką basics - ta 2 od spamu). Gratulacje. Skąd to w ogóle jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wielkiej Brytanii są okropne osoby, ciekawe ile dały na transmity i czy w ogóle miały czas na coś innego niż spam. Dobra, może nie wszystkie, ale ta solara z tatuażami? Bardzo niski poziom.

      Usuń
  2. Gratuluję, parę osób kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre dollki są naprawdę ładne :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem półfinalistką :D
    Gratuluję reszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecież to jest MSW13 :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista ubiegłorocznych półfinalistów
    http://queens-of-fashion.blogspot.com/2013/09/pofina-msw.html

    ( to lista nieoficjalna, dlatego podana z tłem msw 2013):P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. już są oficjalne wyniki na sd:)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrać inaczej niż spamem można jedynie poprzez talent; włosy, apartamenty, czy coś.
    Jak dla mnie tylko Izabelach zasłużyła (oddaj pieprzyk Andrzejewicz!) . :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Głos na izablelach i kaka4444, jest dużo ładnych osób, ale niektórzy to już naprawdę nie zasłużyli....

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym przejść, ale nie chcę spamować, a bez tego nic nie osiągnę :<
    Zagłosowałam na Izabelach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo dla punkkoko i Izy, oddałam swój głos, gratulacje dla wszystkich uczciwych oprócz spamiar, jesteście brzydkie

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla finalistek :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!