Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca głów #10
Witajcie w kolejnej odsłonie łowcy głów!

Dzisiejsza "upolowana" doll to Bang-Bang-Love (kliknij by przejść do apartamentu).



Bang-Bang-Love jest użytkowniczką z Brazylii.
Na stardoll jest od 2012-09-22 i ma 62 poziom, obecnie także status royalty.


Pierwsze co przykuło mój wzrok to przepięknie wykonane włosy. 
One same robią już niesamowity efekt. Pięknie podkreślają dziewczęcą urodę doll. 
Usta ze stardesign mogłyby być nieco mniejsze, ale poza tym wszystko na plus.
Minimalistyczny makijaż dodaje jej jeszcze większego uroku. Stylizacja to już inna bajka, ale tego nie oceniam.

A Wam jak się podoba Bang-Bang-Love?
Znacie tę użytkowniczkę?

17 komentarzy:

  1. Jest prześliczna ♥
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jej, fajnie, że ją przedstawiłaś, rzeczywiście ma bardzo dziewczęcą buźkę. Wygląda trochę jak moja sąsiadka, ale co tam. Śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że ją pokazałaś. Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tam średnio się podoba, dziwne usta, taki zjarANY wzrok do nieba. Na błogosławieństwo czeka? Przypomina Iggy Azealie

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy są rzeczywiście super wykonane, a twarz świetnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpiękniejsza ♡
    Choć rzeczywiście usta troszkę za duże, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twarz bardzo mi się podoba, przeszkadzają mi jedynie grube poliki, świetne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest! Włosy ma bardzo podobne do moich (w realu) i wydaje mi się, że ma bardzo ładną spódniczkę-to tylko przypuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włosy! Piękna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Tylko usta mogłyby być cieńsze, bo te to już przesada. Jeszcze nie podobają mi się u niej włosy, ta długość po obu stronach nie za ciekawie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest, tylko te usta.. a raczej wary, jednak mają fajną mimike.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba. Świetna fryzura i ogólnie śliczna doll :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna doll.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się fryzura., ogólnie ładna doll.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!