Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Original Future - Co kupić?
Dziś do Starplazy doszła naprawdę świetna kolekcja Original Future. W sklepie znaleźć możemy głównie streetowe artykuły; bejsbolówkę, kurtkę, buty tzw. "adidasy".
 Jako pierwszą, zakupiliśmy oversizową koszulę która świetnie leży na doll. W naszych szafach znalazły się także wysoko stanowe spodnie, złoty, wzorzysty sweter oraz wcześniej wspomniana bejsbolówka i kurtka. Oczywiście nie zapomnijcie kupić rzeczy za sm, które jak na taką cenę są naprawdę świetnie wykonane. Poniżej przedstawiamy Wam JujkowoAleksowe must have, mamy nadzieję że spodobają się Wam stylizacje. Piąteczka!


Komentujcie!
Aleks&Jujka

13 komentarzy:

  1. Posiadam 2 rzeczy, zastanawiam się nad zakupem spodni, jednak nie podoba mi się ich długość :)
    Podoba mi się tylko 1 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzy pierwsze stylki są mega, ostatnia nieco dziwna, ale wybaczam. Wszystkie te rzeczy będą moje ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko trzecia stylizacja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz bejsbolówki chyba dokupię jeszcze tą koszulę. Co do stylizacji- najlepsza druga i trzecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy, które wybraliście wyglądają fajnie, ale ja na razie wstrzymam się od zakupu czegokolwiek. Co do stylizacji, najbardziej spodobała mi się pierwsza. Druga i trzecia, też w porządku, ale czwarta do mnie nie trafia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg jaki derp ma jujka w 4 XD Wszystkie ładne, rzeczy fajne. Chyba czas wybrać się do starplazy

    OdpowiedzUsuń
  7. spodobała mi się bejsbolówka i koszula :) reszta jakoś nie powala...

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze dwie stylizacje są super. ja kupiłam spodnie z przetarciami w panterkę xx
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się te rzeczy, a ze stylizacji 1 i 3 najbardziej przypadły mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się druga stylizacja.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje najbardziej podoba mi się pierwsza, śliczna fryzurka jak się nie mylę to na doll Aleksa :)
    Z rzeczy które wybraliście najbardziej podoba mi się bejsbolówka i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne stylizacje :)

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!