Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Zapowiedź
Na oficjalnym profilu Stardoll w serwisie Instagram, pojawiło się zdjęcie zapowiadające nowy sklep.
Nie wiem na czym się będzie konkretnie opierać cała dostawa ale sądząc po osobach widocznych na fotografii (J. Bieber, S. Gomez etc.) będzie miała coś wspólnego z Hollywood. 
Jeżeli będą to głównie ubrania to bądźcie pewni, że każda płeć
znajdzie coś dla siebie. Aczkolwiek może to być dostawa w formie nowych "lalek" do apartamentu...
A wy? Jakie macie przypuszczenia dotyczące sklepu?
(Jeśli znajdę więcej informacji to postaram podać je wam wieczorem)

24 komentarze:

  1. moje pierwsze kojarzenie to właśnie te lalki do apartamentu, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki albo ciuszki. Wolałabym to drugie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrezygnuj z pomaranczowych odnośników, bo i tak nie odsyłają tam gdzie powinny. Ja bym ich wcale nie dawała, jelsi już to tylko do instagrama.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzę iż mogą to być lalki do apartamentu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że większe prawdopodobieństwo to lalki do wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak sądzę, że lalki do wnętrz, choć dla mnie słabo by bło:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej zapowiedź lalek albo jak komentarz wyżej zapowiedź music stars też dostałam obrazki.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie mam pomysłu co to może być, czekam :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju masakra 'gwiazdeczki, idole i idolki nastolatek' ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe co to będzie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku,od zawsze marzyłem zobaczyć tyłeczek Majli Sajrus! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podejrzewam, ze nazwa sklepu to FAME
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa co to będzie, na razie widzę gwiazdunie, których nie lubię D:

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh, no czekam, tylko żeby nie był to kompletny kit xd

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. Young Hollywood? Strzelam, ale to chyba nie to. Zapowiada się na lalki do apartamentu, a więc nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie sądzę, żeby to były lalki do pokoju, w końcu coś takiego już było, a tam jest napisane: NEW STORE. Raczej cokolwiek to będzie kupię coś. A tak w ogóle kto to ten po lewej?
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  19. Może to będzie moda inspirowana ich realnymi stylizacjami XD Pierwsze co zauważyłam to Harry styles, chyba zmieniam się w dajrekszoner :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Harry? Justin? No, to na pewno będzie szau fanek.

    OdpowiedzUsuń
  21. 'A wy? Jakie macie przypuszczenia dotyczące sklepu?' Co my? Lepiej jakbyś napisała: "A wy jakie macie przypuszczenia dotyczące sklepu?'

    Jeśli chodzi o zapowiedź, mam już dość nowych sklepów, nie czekam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tydzień minął mi tak szybko że nawet nie wiedziałam ze doszło coś takiego :D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!