Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekendowy Baazar
weronika1408

















20 komentarzy:

  1. Podoba mi się jedynie spódnica u kalmar33, ale droga, więc nie kupię...
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam kilka rzeczy na oku. Może później kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę jedną rzecz, którą chciałabym kupić, ale nie mogę. Nie mam sd. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowało mnie 7 rzeczy, ale nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za umieszczenie bazarku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję że mój bazarek sie tu znalazł :D
    Kupiłabym coś u kogoś ale nie mam sd :/

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem fajne rzeczy, może coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na razie, niczego nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za umieszczenie mojego bazaarku :) Od razu mówię, że jestem skłonna zejść z ceny :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic ciekawego dla siebie nie widzę :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za umieszczenia mojego bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za umieszczenie mojego bazaaru. Mi się nic nie spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie planuję zakupów.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak sd, więc nawet na obrazki nie patrzę XD

    OdpowiedzUsuń
  15. wpadły mi w oko 3 rzeczy, na które niestety mnie nie stać xd ale popatrzyć zawsze można :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Raczej nic nie kupię
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  17. może coś kupię

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!