Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trzy sposoby na...
Witajcie. Dzisiejszy post w nieco innym wydaniu. Jakiś czas temu zakupiłam sukienkę za 7 sd, 
bo bardzo mi się spodobała w przymierzalni. Zdziwiłam się, że do tej pory jej nie kupiłam. 
Jest ładnie wykonana i co również ważne - tania, 7 sd to nie majątek.


A teraz pokażę Wam trzy stylizacje, które stworzyłam z tym ciuchem, oto one:


Myślę, że spośród tych trzech zestawów każdy znajdzie coś dla siebie.

Podobają Wam się stylizacje?
Co myślicie o tak wyglądających postach?

Dwie komentujące osoby otrzymają w prezencie tę sukienkę.
Oczywiście osoby, którym sukienka się podoba a jeszcze w swej szafie jej nie mają :)

______________
Buziaki
Coldi

28 komentarzy:

  1. Pierwsza nie bardzo mi się podoba, ale druga i ostatnia są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post bardzo fajny. Racja sukienka jest cudowna, a ja tak jak ty wcześniej jej nie zauważałam. Stylizacje boskie. 1 i 2 rewelacja, ostatnia też niczego sobie. Chętnie kupiłabym sukienkę, ale nie mam sd. Załamka. Print ma ciekawy, długość idealna. Ogólnie krój super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi sie trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie druga i trzecia stylizacja. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej jakoś nie zauważyłam tej sukienki, ale to błąd ;). Trochę przypomina ciuszki z DKNY. Patrząc na nią teraz wydaje się bardzo praktyczna. Wystarczy coś czarnego (najlepiej ze złoceniami) lub żółtego i już mamy coś fajnego :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zauważyłam wcześniej tej sukienki. Stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się wzór sukienki, jednak nie mam jej jeszcze w szafie ze względu na jej długość, po prostu nieszczególnie ją lubię. Jeśli chodzi o zestawy, które przedstawiłaś najbardziej przypadł mi do gustu drugi, podoba mi się jego prostota i elegancja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się nie podoba, pogrubia doll, w stylizacjach także wygląda niekorzystnie.
    Najbardziej podoba mi się 2 :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka mi się podoba. Muszę się zastanowić nad jej zakupem.
    Co do stylizacji najbardziej podoba mi się 3.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka, ale raczej jej nie kupie. Stylizacje bardzo ładne, szczególnie druga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Środkowa jest najlepsza, z tego względu, że sukienka sama w sobie dużo robi i dużo jej nie potrzeba. Sukienka może i ładna, ale nie wiem czy potrafiłabym z czymkolwiek ją wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że taka seria postów pojawia się już na sww. Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu blogach się takie posty pojawiają, czy to coś złego? To źle, że robimy "inspiracje" dla czytelników? Ktoś to opatentował? Oskarżasz nas o kopiowanie i doskonale wiesz, że sww tego nie wymyślił? U nas też się to pojawiało. Tak, to moja robota. Tak, teraz ich nie ma, bo mam wakacje i po prostu nie mam na to ochoty. To nie jest jednak takie proste. Oh, nie wysilaj się, proszę > http://queens-of-fashion.blogspot.com/search/label/pomysł%20na%20...

      P.s. Ujawnij się jak taki kozak. łatwiej w ukryciu, prawda?

      Usuń
    2. Takie oskarżanie jest żenujące i dziecinne. Ludzie w jakim Wy świecie żyjecie?

      Usuń
  13. super, podoba mi się ten pomysł na post, niby taka niepozornie piękna rzecz, ale ukazana w stylizacjach wygląda świetnie. najbardziej podoba mi się propozycja nr 3. przekonałaś mnie do jaj zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Okej post, 2 stylizacja najlepsza, dodałabym do niej ten blazer/narzutkę z 3 i git:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się ta sukienka nie podoba, ma brzydki krój i wzór :/ Ostatnia stylizacja najlepsza ;3

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna nawet ta sukienka, ale nie w moim stylu, Stylizacje są praktycznie takie same, według mnie najlepsza jest 1

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie najładniejsza jest druga stylizacja. W pierwszej za ciężka jest kurtka, w trzeciej buty. Ale dobrze, że zwróciłaś uwagę na tę sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się 2 i 3, sukienka jest fajna, może kiedyś ją kupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie w moim stylu
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
  20. 1 i 2 najbardziej mi się podoba, w trzeciej dałabym lżejsze buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam tę sukienkę, kupiłam ją na wyprzedaży za 4 sd. Jest świetna, bardzo uniwersalna. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się wzór sukienki, ale za to nie lubię tej długości ;/ Stylizacje takie sobie, ale najbardziej podoba mi się trzecia.
    awcia

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne stylizacje

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna sukienka nie jest taka stereotypowa :D Najlesza stylizacja jak dla mnie druga taka delikatna ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!