Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sypialnia
Na początku chcę Was przeprosić za to iż ostatnio post nie pojawił się. Niestety miałam pewne problemy rodzinne i nie dałam rady nic stworzyć. Na całe szczęście już wszystko jest w porządku :D Dzisiejsza aranżacja została stworzona pod wpływem inspiracji z postu Anndoll88. Jest to sypialnia w moich ulubionych barwach: biały i niebieski <3 Całość wyszła przestronnie i przytulnie, ale i trochę nowocześnie. Co myślicie o mojej propozycji aranżacji sypialni? Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji?


18 komentarzy:

  1. Śliczne wnętrze! Kocham niebieski, wiec tym bardziej mi sie podoba. W połączeniu z bielą fajnie wygląda. Meble są bardzo dobrze dobrane i maja właściwe proporcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wnętrza w takich kolorkach! Granatowo-białe zawsze wyglądały i wyglądają tak specyficznie, tak super. Podobają mi się takie detale jak manekin, tył łóżka i szafka, świetnie dopracowane wnętrze. Jednym słowem - prześwietnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Wnętrze wygląda czysto i lekko. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wnętrze w moich ulubionych kolorach! Wygląda na bardzo przytulne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wnętrze, zmniejszyłabym może białą poduszkę na łóżku i trochę przesunęła szare, oparte o pufę. Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, misternie urządzona sypialnia. Oby tak dalej, masz potencjał :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda! Kolorystyka nie jest moją ulubioną, ale też mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna aranżacja i te piękne zestawienie trzech kolorów, jestem na tak! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, świetne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda! Strasznie mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne. Ja też lubię połączenie tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Uwielbiam takie wnętrza. Kolory jak najbardziej mi odpowiadają. Mogłabym tam zamieszkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wnętrze, ładne połączenie kolorów ;)
    wiksterSweet

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajna :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna sypialnia, podoba mi się.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne wnętrze. Każdym najmniejszy dodatek idealnie dobrany.
    Końcówka wakacji nie jest zła, nawet pogoda się trochę poprawiłam. Spałam dziś tylko około 2 godziny, bo byłam na imprezie :3 Padam na twarz, ale daję radę XD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!