Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Mam nadzieję, że wszyscy przez całe wakacje mieli uśmiech na twarzy i dobrze się bawili :) Dla mnie to były świetne wakacje, lecz jak każde skończyły się za szybko. Odwiedziłam wiele pięknych miejsc, ale niestety załatwiłam sobie nogę gwoździem i mam bliznę ;P Nie będę opowiadała jak to się stało, bo to długa historia :D Wracając outfitu, według mnie jest tam dość nietypowe połączenie żółci i tego jakby popielato-fioletowego. Naprawdę nie wiem jak nazwać ten kolor. Według mnie nawet fajnie się prezentuje to połączenie.

 

Marynarka Killah 
Koszula nelly.com
Bluzka Original Future
Naszyjnik Original Future, Sofia Vergara
Spodnie Bonjour Bizou
Pasek Bonjour Bizou
Kopertówka Rio
 Obcasy Rio


19 komentarzy:

  1. Ślicznie połączyłaś kolory i świetną stworzyłaś stylizacje. Nikt nie robi takich jak ty. Ty gwoździem, a ja szpilką ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbiście by było gdyby nie szpilki, teraz jest bardzo ładnie : P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest zła, ale nie pasują szpilki i te spodnie :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i make-up śliczny.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, ale szpilki rzeczywiście można zamienić :)
    Make-up cudny. (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, zmieniłabym tylko buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szpilki nie pasują, ale poza nimi jest bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tych spodni, ale stylizacja mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że dałaś te buty bo zepsuły świetny efekt ;x Reszta cudna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie kolorystyczne. Efekt jest bardzo zadowalający, ale zmieniłabym buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem fajna, ale nie za bardzo buty pasują, najlepiej, gdyby były w innym kolorze. Makijaż całkiem ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo, jestem zachwycona stylizacją i makijażem również. Strasznie mi się podoba połączenie bluzki z kołnierzykiem, tak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko jest okej, ale do pasa. Spodnie nie w moim stylu, a te szpilki nie pasują. Szkoda, bo mogłoby być fajnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ja wiem... Połączenie koszuli, topu, marynarki, okularów i paska jest świetne, ale nie jestem przekonana do spodni i butów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie spodnie nie pasują, wymieniłabym je na zwykłe rurki, poza tym jest cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za takimi spodniami, ale tutaj bardzo mi się podobają. Sama ubrałabym tak swoją doll.
    Jak zwykle świetny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam te spodnie, dawno ich nie używałam, ale chyba muszę zacząć :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!