Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pogaduszki
Witajcie! Ten czas tak szybko zleciał, nie mogę uwierzyć, że to już prawie koniec wakacji. Chciałabym spędzić go ze znajomymi, ale moja najlepsza przyjaciółka jest na obozie i wraca 2 dni przed rozpoczęciem. Szkoda, bo mogłoby być naprawdę fajnie.

Ten post jest stworzony dla was, czytelników. 
Możecie w komentarzach porozmawiać na różne tematy. 
Poruszcie taki, który was intryguje, a może rozwinie się bardzo ciekawa dyskusja.
Nie zapomnijcie chociaż raz podpisać się nickiem, inaczej nagroda wam przepadnie.
Mam nadzieję, że będą dołączać coraz nowsze osoby.
Serdecznie zapraszam i miłej rozmowy!

Dla najbardziej rozgadanej i piszącej sensowne komentarze osoby nagroda w postaci:
Najbardziej rozgadaną osobą z poprzednich pogaduszek zostaje
Sei-chan.
Gratulacje! Zgłoś się do mnie w ciągu 48 godzin.

140 komentarzy:

  1. Gratuluję
    Jak u was pogoda?
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonecznie i zimno :/

      Usuń
    2. U mnie tak jak u Aleksa.

      Usuń
    3. O dziwo świeci słońce i jest ciepło.

      Usuń
    4. u mnie całkiem ładnie teraz, słońce świeci, ale w sumie nie wiem jak z temperaturą.

      Usuń
    5. Tu słonesio, ale pewnie zimno. Codziennie pada, mogę mówić, że byłam na wakacjach w Anglii /:

      Usuń
    6. Słońce, ale jeszcze nie wyszłam z domu to nie wiem jak temperatura, raczej chłodnawo

      Usuń
    7. U mnie słońce świeci, około 20°C

      Usuń
    8. U mnie słonce, ale czy ciepło to nie wiem XD

      Usuń
  2. oh, własnie sobie przypomniałam o nagrodzie sprzed paru pogaduszek, czy odebranie nagrody jest jeszcze aktualne? :p

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG WYGRAŁAM, DZIĘKI ANY. W sumie po prostu fajnie mi się rozmawiało.
    Miły początek dnia, za 2 godziny idę na szczepienie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczepienia są fajne :D Chociaż ten specyficzny zapach w przychodni może odstraszyć ;p

      Usuń
    2. Ej, ja lubie zapach tych wszystkich typu przychodnia i szpital. Leki, antybiotyki, detergenty są fajne

      Usuń
    3. Przywykłam, jak byłam mała dużo chorowałam i co chwila chodziłam na zastrzyki. Tylko po szczepionkach ręka jest trochę boląca/ odrętwiała :D

      Usuń
    4. Any, nie u dentysty /:

      Usuń
    5. Fe, przychodnię zniosę ale szpital... u mnie w jednym są dwie windy, jedną zjeżdżasz pod ziemię - KUCHNIA, drugą pod ziemię - KOSTNICA. Dlatego wiem czemu żarcie w takim miejscu jest obleśne.

      Usuń
    6. Dentysta jest spoko, chociaż później czuć w buzi lateksowe rękawiczki.

      Usuń
    7. W tym momencie odmieniłeś moje życie /:

      Usuń
    8. Kiedyś oglądałam "komisarz aleks" i tam facet w prosektorium jadł obiad w czymś takim na organy np. nerkę XD

      Usuń
    9. No co, głodny był. ;/

      Usuń
    10. ..A później się dziwisz, że nie możesz spać xD

      Usuń
    11. Lubie tego gościa co gra tam tego właśnie z prosektorium :/

      Usuń
    12. Psychiczne role są najlepsze.

      Usuń
    13. Jak rola Hannibala Lectera

      Usuń
    14. Zdecydowanie wolę film Porąbani.

      Usuń
    15. Nie oglądałam. Powinnam?

      Usuń
    16. Ja chyba sobie oglądnę lustra, ale to po odcinku sailor moon, kuroshitsuji, rail wars i glasslip. Mam zaplanowane 2h XD

      Usuń
    17. Jezu xD
      Ja się wzięłam za czytanie ostatnio. Siedziałam do 1:00 prawie, łoł

      Usuń
    18. Dzisiaj siedziałam do trochę po 4:00

      Usuń
    19. Chyba i tak wcześnie jak na Ciebie xD

      Usuń
    20. Ja o 4 wstałem żeby wyjść z psem...
      Porąbani to taka trochę komedia, np. facet biegnie i nadziewa się na kij, krew tryska, albo wpada do jakiejś maszyny, a jego ciało zostaje totalnie zmiażdżone. W sumie straszny nie jest, ale ohydny.

      Usuń
    21. Dlaczego tak wcześnie wychodzisz z psem?
      Ugh, nie lubię flaków na całym ekraniu

      Usuń
    22. *ekranie
      I chyba moja Mysza też już chce na dwór. Zaraz Was opuszczaam

      Usuń
    23. Mój pies jak chce się załatwić wchodzi do mojego pokoju i zaczyna szczekać, więc nie mam wyjścia. ; )

      Usuń
    24. Och, no to słabo. Moja Mysza nic nie mówi, patrzy porozumiewawczo. Rozumiemy się bez słów, jak siostry ♥

      Usuń
    25. ja tam lubię flaki na wierzchu :/ w sumie zazwyczaj siedzę do max 2, czasem do 4, a rzadko do rana lub nie śpię wcale :/

      Usuń
    26. yolo, ja dzisiaj w ogóle nie spałam XD coś ze mną nie tak...

      Usuń
    27. Zakochałaś się pewnie /:

      Usuń
    28. Kocham cię stworzeniu jaki siedzisz gdzieś w moim pokoju i całą noc się na mnie patrzysz. Przy okazji to możesz już przestać, dzięx.
      Z wyrazami choroby psychicznej
      twoja przyszła ofiara Any

      Usuń
    29. o 10 pisałam o zaplanowanych 2 godzinach, do tej pory obejrzałam 1/4 odcinki, które trwają 24 minuty, r-z-a-l

      Usuń
    30. Napisz to sobie na pościeli, może dłużej Cię nie ruszy.
      Wolna jesteś /:

      Usuń
  4. LIDZIA92, melduj się, nie śpij!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak. Czas bardzo szybko zleciał.
    Do jakiej klasy idziecie po wakacjach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszej gimnazjum. ;d

      Usuń
    2. pierwsza gimnazjum, yeah jusia

      Usuń
    3. Jujka, Any kłamiecie. ;/ Mój brat przy Was (taki sam wiek) zachowuje się jak upośledzony.

      Usuń
    4. W mojej klasie jest dziewczyna, która zachowuje się jak czterolatka. ;d

      Usuń
    5. 2 gimnazjum, a ty?

      Usuń
    6. Trzecia technikum. Feeling so olddd. Choć ostatnio mnie odmłodziliście, więc nie jest tak źle xD

      Usuń
    7. Wyglądasz jak gimbus :D ^^ Ale to chyba dobrze? ;p

      Usuń
    8. W mojej klasie była dziewczyna, która na fejsie ma "walić szkołę i tak będę księżniczką". Tak, jesteś teraz nie księżniczką, a KRULOWOM PODSTAWUWY XD
      Czy coś przegapiłam lub o czymś nie wiem :c

      Usuń
    9. Wiek mojego umysłu to 42 lata dlatego mam męża, córkę, wielką chatę i jestem zajefajna 8)

      p.s. nie dodałam, że nie przeszła z 6 przedmiotów. 6/11 to ponad połowa

      Usuń
    10. Zależy od sytuacji, ale na ogół mi to pasuje. Może jakbym się malowała, wyglądałabym starzej.
      Any i kto tu jest krulowom podstawuwy xD

      Usuń
    11. hahahahahah, jak ja byłem w podstawówce to jeszcze miało się Epulsa i naszą klasę. Woop, woop, tęsknie za tym </3 a zamiast łan dajrekszyn było US5 ;<

      Usuń
    12. Noo. I fikcyjne konto na naszej klasie. KOCHAŁAM RICHIEGO, choć na początku myliłam go z Chrisem xD

      Usuń
    13. Ja kochałem Alę z Blog27 bo Tola miała krzywy nos. ;/

      Usuń
    14. Też miałam naszą klasę, przeszłam na fejzbunia 2 lata temu.
      Sei, ona uważała, że jak potnie się szpilką i napisze imię chłopaka to będą super szczęśliwy, zerwali i jest z innym, ciekawe czy też się potnie. Zawsze się kłóciłyśmy, ale wszyscy byli po mojej stronie, od przedszkola xD

      Usuń
    15. Tola w ogóle była wszędzie. I w 39 i pół /:

      Usuń
    16. Jak dobrze być facetem :D
      Oo, obejrzałbym sobie ten serial xd

      Usuń
    17. Nk teraz zgapia po fejzbuniu.
      hihi, taka emo

      Usuń
    18. Jeden z lepszych, uwielbiam Karolaka jako aktora. Przepis na życie był jeszcze super, ale nie będzie więcej sezonów :(

      Usuń
    19. Ja tam wolę rodzinkę.
      Co do emo, jak musi, to niech się tnie, życie na krawędzi.

      Usuń
    20. Rodzinka przebija wszystko.
      Uwielbiam tą adrenalinę, gdy trzymam szpilkę w dłoni. Żyletki są dla słabeuszy, czy coś

      Usuń
    21. http://lolpics.se/pics/24934.gif lol

      Usuń
    22. Wiecie jakby było śmiesznie, gdyby ludzie śmiejąc się, nie robili hahaha tylko hihihi? To tak zabawnie brzmi, jak tak robię, wszyscy się śmieją xD

      Usuń
    23. Wypróbuję zaraz na mamusi, hihihihi, jeszcze zęby wystawić jak mysz/królik.

      Usuń
    24. http://www.harrypotter4.friko.pl/grafika/ga86.jpg

      Usuń
    25. Hihihihihiih, hah xd

      Usuń
    26. To było pierwsze skojarzenie xD

      Usuń
    27. Lecę z psem i na szczepioneczkę. Dam znać, czy nie wstrzyknęli mi cyjanku ♥

      Usuń
    28. Jedno ciecie, jedna żyła, jedno życie, jedna chwila.
      Ile razy jeszcze mnie zranisz muwionc rze nie umiem prosto kroić hleba

      Usuń
    29. Wracając do 1 pytania, to idę do 1 gimnazjum. :D

      Usuń
    30. Bo nie umierz Any, poguć się s tym
      NIE OTRULI MNIE

      Usuń
    31. Po tych słowach wiem co jest dla mnie najlepsze. Rzyletki to moje przyjaciułki. Chce umżeć :...CCC

      Usuń
    32. wogule mje nie rozumież i jesteś taka nie czuła Sei ::::......CCCCCCCC

      Usuń
    33. No jestem taka zua i nie potrawie wczóć sie f cierpienie innych ////:

      Usuń
    34. Jakby co to ja do 1 lo :)

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogląda ktoś Pamiętniki Wampirów?
    MISSPati16671

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie :(
      12Diana1234

      Usuń
    2. Teraz oglądam tylko AHS, Salem i Inną.

      Usuń
    3. Powiedzcie mi co jest fajnego w tych pamiętnikach, bo może przegapiłam widowisko mojego życia /:

      Usuń
    4. 3 pierwsze sezony są cudowne. Myślałam, że to najlepszy serial jaki może powstać (te 3 sezony nadal takie są), jednak 4 totalnie zniszczyli, może ze 3 odcinki były dobre, w 5 się poprawili, ale dalej kiepsko (oglądalność na początku serialu wynosiła 5,7 mln, teraz jedynie ponad 2mln). Czekam na 6, ale nie spodziewam się cudu.

      Usuń
    5. Czyli 3 sezony warto obejrzeć?
      +Lepszy serial czy książki?

      Usuń
    6. Według mnie tak. Najpierw oglądałam serial, a dopiero później przeczytałam 3 lub 4 książki i wydały mi się strasznie dziwne, bo tak naprawdę to kompletnie różne historie. Chyba nie ma zbytnio co porównywać, bo naprawdę mało co się zgadza z książką.

      Usuń
    7. Och, to trochę słabo, ale może dlatego, że to serial, a nie film. Jedno robi się na bieżąco, drugie zabłyśnie i zgaśnie po jakimś czasie

      Usuń
    8. Na pewno jest na to jakiś wpływ, no bo jednak ksiażkę trzeba rozciągnąc na te 22 odcinki, a później jeszcze na kolejne sezony.

      Usuń
    9. No dokładnie, musi się coś dziać, bo kto by oglądał jedną scenę przez 20 minut

      Usuń
    10. W modzie na sukces otwierają drzwi czy coś tam robią przez kilka odcinków XD

      Usuń
    11. Taki urok tego serialu. Btw. ostatnio się dowiedziałam, że Paulina to brazylijska telenowela. Moje życie legło w gruzach xD

      Usuń
    12. Hahahah XD Teraz a TV4 od wrześnie będzie nowa telenowela leciała 'Burza" XD

      Usuń
    13. Uu, chyba zacznę oglądać. Będę burzliwą fanką xD

      Usuń
    14. Nigdy mnie ten seriel nie interesował. Sam wygląd tej babki z prostymi włosami mnie wkurza XD

      Usuń
    15. Bo za ładna jest /:
      Any robimy dziś tiny?

      Usuń
    16. Dziś? Znowu nie przyjdę :c

      Usuń
    17. oksik, mogę napisać post. O której?

      Usuń
    18. A ja wiem, 19/20? Bo ja nie umiem robić :(

      Usuń
    19. 19.30 będzie tak pomiędzy, oks, ale potem

      Usuń
    20. Wyjście idealne. W ogóle jakbym znowu wygrała to już nie chcę nagrody, bo tak głupio, mi się fajnie rozmawia po prostu xD

      Usuń
    21. Pamiętniki wampirów próbowałem oglądać, ale jak laska zaczęła raz jednego raz drugiego, to już takie wtf?!
      Co do tiny, może wpadnę, jak mi komputer pozwoli bo muli jak 80 latek.

      Usuń
  8. Właśnie zrobiłam parę nowych projektów, co sądzicie? :D może ktoś chciałby kupić lub złożyć jakieś zamówienie? zapraszam, w prezentacji mam jeszcze parę wzorów jakby ktoś był chętny, mogę na życzenie zmienić kolorystykę danego projektu! te bluzeczki co widać sprzedaję za 10, tak aby mieś 1 sd zysku, nie ważne jaki wzór. http://pl.tinypic.com/view.php?pic=kef18z&s=8#.U_M1xMV_tJ4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z palmami jest świetna :o Niestety nie stać mnie :c

      Usuń
    2. Zachód z palmami to jest coś. Reszta taka sobie, jeśli mam być szczera

      Usuń
    3. dzięki za opinie :D ten projekt z napisami bang bang jest na zamówienie, więc nic specjalnego, palmy wymyśliłam sama, ananasy też, jednak nad nimi muszę jeszcze popracować by wyszedł z tego fajny projekt. a ta dziewczynka to obrazek z wehertit :p

      Usuń
    4. Ananasy są ładnie wykonane, ale dodałabym coś jeszcze (:

      Usuń
    5. Popracuj nad ananasami, bo fajbny projekt może wyjść. Może inne ułożenie, większa ich ilość?

      Usuń
    6. Bang bang i palmy są super. Ananasy bym troszkę zmniejszyła. Lubię takie wzorki z ananasami, arbuzami, cytrynkami etc

      Usuń
    7. Woow, palmy świetne! :D To ten, ja zamawiam/kupuję! Zresztą, lecę obczaić.

      Usuń
    8. Śliczne *.*
      No, ale kasy brak :/

      Usuń
  9. Co porabiacie? Macie jakieś plany na dziś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz mam jechać pomagać do babci, ale strasznie mi się nie chce :p pewnie wrócę późno, a potem wyjdę ze znajomymi, a poza tym to nudy, siedzę na internetach.

      Usuń
    2. Siedzieć w domu i pić litry herbatki ♥
      A Ty?

      Usuń
    3. Strasznie nie lubię tego czasu do 17, bo kompletnie nie wiem co ze sobą zrobić. Wstaje, zjem, czekam chwilę, robię ćwiczenia, i przechodzę z kompa na tv i tak w kółko :c Ale dzisiaj się ze znajomymi umówiłam na mini imprezkę :)

      Usuń
    4. Ćwiczenia? Łoł, ktoś tu nie jest leniwy!

      Usuń
    5. Stwierdziłam, że musze się w końcu za siebie wziąć, bo wyglądam strasznie :c

      Usuń
    6. Any też mówiła, że wygląda strasznie, a jest 13-letnią Afrodytą. Nie wierzę Wam wszystkim /:

      Usuń
    7. Ja naprawdę nie wyglądam dobrze :c Choć mama mi powtarza cały czas coś innego..

      Usuń
    8. NO WIDZISZ. Tym bardziej nie wierzę /:

      Usuń
    9. Ale z drugiej strony ćwiczenia są zdrowe, więc nie zaszkodzą

      Usuń
    10. Zwłaszcza, że kondycja tez się poprawia ;-)

      Usuń
    11. Mówiłam, że jestem gruba, a nie brzydka, bo zawsze byłam narcyzem głęboko w sobie i uważałam, ze jestem super piękna, ale dzięki Sei, to miłe. Zapamiętam. W 5 klasie byłam afrodytą jak robiliśmy takie coś na polski o mitach 8)

      Usuń
    12. Chodziło mi i o piękno, i o grubość. Widzisz jak trafiłam!

      Usuń
    13. Ja kondycji przed komputerem nie łapię. Powinnam mieć bieżnię z laptopem na tych rączkach /:

      Usuń
    14. kiedyś chciałam postawić rowerek taki do ćwiczeń przed kompem, ale mi nie pozwolili :/ Mamo, tato przez was mam te wałki tłuszczyku :/

      Usuń
    15. Na rzęsach /:
      Zaczyna mnie boleć ręka, czy to znaczy, że odpadnie?

      Usuń
    16. Mnie pobolewa w nocy po długim trzymaniu telefonu :/

      Usuń
    17. Ostatnio byłam na 50 km na rowerach z koleżaką ;p
      Już w życiu nie wsiąde na rower ;_;
      lewa2012

      Usuń
    18. Pjona, ja też ćwiczę codziennie. Teraz mam zapalenie ucha więc jestem uziemiony na jakiś czas. Także tak jak Sei, będę cały dzień pić herbatę. ; > jupi

      Usuń
  10. Ze starszych pogaduszek wiem, że wiele (wielu) z was gra w simsy 3 :)
    Ściągacie sb jakieś fryzurki, ciuchy itp. ?
    Ja ściągnęłam makijaż, fryzurkę i vansy :3
    Jeju, ale się ciesze *.*
    lewa2012

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za każdym pobraniem simsów jakieś 100 nowych dodatków + te stare :/

      Usuń
    2. Nie ściągam dodatków przez nie jeszcze bardziej mi muli simsy. Ostatnio poprałam sobie demo czwórki i zrobiła kaniego i kim. :D

      Usuń
  11. Zdecydowanie kiedyś muszę trafic na całe takie pogaduszki :D Szkoda że są dodawane wtorek :/

    adzik225

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!