Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Papużki nierozłączki
Na początku pragnę wszystkich przeprosić, że wczoraj na blogu pojawił się tylko jeden post. 
Na sobotę nie mamy zaplanowanej dużej ilości postów, a tiny nie zostały zorganizowane, ponieważ "stali bywalcy" byli akurat zajęci (mecz, koncert, znajomi, inaczej - real). Mało kto przychodzi na tinychat i zostaje troszkę dłużej niż 5 minut, a szkoda, bo jest na prawdę fajnie!

Razem z Aleksem, Jusią i Sei postanowiliśmy urozmaicić wam dzisiaj dzień porcja kolorowych stylizacji.
Każde z nas wybrało sobie po kolorze, który w stylizacji miał grać pierwsze skrzypce. Wydaje się proste, ale niekoniecznie jest. Nie wszystko musi być monotonne, czarno-białe, szare, nie bójmy się kolorów, to one nadają tej radości do kreacji! Odważmy się, dodajmy trochę więcej życia w ten ostatni dzień wakacji! Jusia zrobiła look w odcieniach niebieskiego, Sei czerwonego, Aleks białego, a ja wybrałam jasnozielony i żółty. Można powiedzieć, że wyszła nam swego rodzaju tęcza. Nie będę się rozpisywać, po prostu zobaczcie.
Jak Wam się podoba?

18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi sie stylka Aleksa i Sei. Fajny post :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje. Najbardziej podobają mi się 3 i 4, ale reszta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze środkowe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tej drugiej stylizacji jakoś mało tego zielonego XD
    Praca Aleksa i Sei najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. <3 Nie wiedziałam, że dałam screen z tatuażami. :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałem, myślałem że Ty anty jesteś. xd

      Usuń
    2. Jestem 100% na tak, ale czasami nie pasują do stylizacji, a skoro można na stardoll je zdjąć to czemu nie. :D

      Usuń
  6. Bardzo ładne stylizacji. Najbardziej podoba mi się Aleksa i Jusi.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się sei :)

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie stylizacje są piękne :3

    _Nemezis_

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie jesteśmy śliczne. Olusia też ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się stylka Sei :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się stylizacja Sei, ale wszystkie są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsza jest stylizacja Sei :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł :) Najbardziej przypadła mi do gustu druga i trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. trzecia i czwarta najbardziej mi się podobają :)

    agnieszka5503

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga i czwarta są cudowne, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!